Mystisk stald er væk

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MMaoaMM, 21 Maj 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MMaoaMM

MMaoaMM Forum-lærling

Jeg har mistet en mystiske stalde. Fik besked om at den var klar ti afhentning i toget - men den var der ikke og den er heller ikke dukket op i mine stalde/inventar.
    Jeg har haft logge ud og ind igen, opdateret osv.
    Men stalden er væk!

benadk synes godt om dette.
  2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Findes under Mystiske stalde (mellem L og N ) i stalde

3. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej,

hvis du har afhentet din mystiske fragt og fået besked på at den nu befinder sig i inventaret, bør den være der.
    Vi har ingen meldinger om fejl på eventet.

er den ikke det, og du ikke har sat den ud på mark område, skal du kontakte support.
    Kun de kan se hvad der er foregået på farmen.

Håber den dukker op.

4. MMaoaMM

MMaoaMM Forum-lærling

Jeg har fået besked om den skulle kunne afhentes - men den er væk. Den er ingen steder og kan heller ikke afhentes

5. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa

Jeg har netop tjekket din konto og gennemgået loggen, du har i alt lavet 7 mystiske fragt i toget og du har i alt modtaget 7 mystiske fragt fra toget, hvoraf du har "høstet" de 6 mystiske fragt og nu mangler du kun at "høste" den sidste mystiske fragt som du har placeret i Skovlysningen.

Fortsat god fornøjelse med Mystisk fragt udbytte.

Mvh
    Pindgris