Muligheter og loge ind på forum uten og være online ingame

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Kroken, 18 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Hvorfor er ikke dette muligt?
    Jeg lurer ofte på dette, ettersom at når ejg er på ferie vill jeg selvsagt prate sammen med dere og beta finnes jo ikke så jeg kan ikke logge inn, og vill da kunne logge direkte ind i forum
     
  2. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hejsa,

    jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål/forslag

    Hvis du er på ferie og har adgang til pc og internet, kan du logge på din farm, og derfra videre til forum.

    Tråden er flyttet til en anden sektion, da det ikke omhandler et forslag til selve spillet.
     
  3. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Jeg mener, hvorfor går det ikke ann og logge direkte inn her uten og logge inn på spillet først.
     
  4. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    I forbindelse med forberedelserne til dette nye forum, blev det samtidigt besluttet at adgang til forum er via spillet.
    Dette for at sikre at det kun er spillere af Farmerama der har adgang til spillets forum.
     
  5. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Ok ; )
    Men det kunne jo gått ann og ha en login knapp?
    soim du må skrive inn brukernavn.
    og at ingen kan logge ind om dem ikke haer bruker!
     
  6. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Altså alle har da adgang til forum uanset om man spiller spillet, men man kan kun skrive hvis man logger ind via spillet. Det ville ikke ændre sig hvis man kunne logge ind direkte via forummet, altså ligesom det var tilfældet på det gamle forum før det blev ændret, angiveligt pga sikkerhed, et argument jeg ikke fatter.
     
  7. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Jeg synes nu det er ok, at der kun kan logges ind via spillet.
    På det gamle forum, skulle man huske hvilken adgangskode, man brugte, da spillet blev oprettet,
    da den ikke ændrede sig, selvom man ændrede sin kode til spillet.
    Nu skal man da kun huske én adgangskode.. :)
     
  8. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Nu har de fleste vel mange passwords til nettet, så et til eller fra gør nok ingen kæmpe forskel.