Muldvarp(Sejlmageri) FAQ info?

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af vandijk1955, 17 November 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Nu har jeg, læst alle de tråde, der omtaler Sejlmageriet. Der er en del..
    Men er det ikke en fejl, at FAQ for omtalte dyr (Muldvarp), ikke har en beskrivelse, af produktionen... ?
    Mvh. vandijk1955
     
    ...Tina... synes godt om dette.
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Vi har i MOD teamet desværre en lang todo liste over ting der trænger til opdatering i FAQ sektionen,
    dette er et af punkterne. Dog burde info kunne findes ved at benytte forum søgefunktionen (mere) som burde lede til
    FAQ for basis produktionsstalde så vidt jeg husker...

    Men desværre er vi et meget lille team og vi bliver nød til at prioritere vores arbejdsopgaver ift. den onlinetid vi kan præstere
    uden at arbejde 24/7 og glemme vores familier...specielt her op imod juletid :oops:

    Så enten skal vi hive et par uger ud af kalenderen og droppe at lave event FAQs og i stedet fokusere på
    at opdatere Spil FAQ sektionen.....eller også må vi acceptere at der ind imellem går et stykke tid før gamle FAQs opdateres

    Vi håber dog vores opslag om nye kollega´er søges giver pote inden alt for længe så der kan blive tid til det hele...vi vil jo alle gerne se et DA/NO forum fuldt opdateret og fuld af aktivitet ;)
     
  3. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Mange tak for svar :)
    Som jeg beskrev i indlægget, havde jeg fundet info, andre steder, så det var bare en tanke.
    Naturligvis, skal familierne ikke glemmes, og da slet ikke op til højtider. :D
    Tag bare den tid det kræver.
    Mvh. vandijk1955
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Så er FAQ for Muldvarp opdateret med produktionsstald info.
    Som skrevet tidligere i tråden så er der andre steder der mangler opdatering og vi skal nok komme tl det - det er ikke glemt.

    Vi håber stadig der findes 1-2 erfarne forumbrugere der har lyst og tid til at blive MOD kollegaer og kan hjælpe lidt til så vi kan bevare et DA/NO forum fyldt med nyttig information
    se mere i opslaget >her< :)

    denne tråd lukkes som løst
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.