Monstersæson

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af zikkah, 9 November 2023.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. zikkah

    zikkah Padavan

    Jeg har her til aften haft problemer med at spille og få mine belønninger. Logget ind og ud 3 gange men set stener hver gang jeg lige har løst den forrige opgave (levering)

    Hilsen zikkah
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Ud fra dine informationer kan jeg ikke hjælpe, jeg har brug for flere informationer,
    bl.a om du spiller via download klienten eller Unity webGL?

    Hvis download klienten har du så prøvet at afinstallere, lukke pc ned og derefter indstallere på ny?
    Hvis Unity webGL - hvilken browser? er den opdateret? har du renset cache osv?
     
  3. zikkah

    zikkah Padavan

    Tak for hjælpen. Har slette og download klienten igen. Hvor indstiller jeg størrelsen på selve spillet?
     
  4. zikkah

    zikkah Padavan

    tak har selv klaret det:)
     
  5. zikkah

    zikkah Padavan

    I dag da jeg skulle ind og løse nye opgaver laver det præcis det samme igen :cry: Jeg slettede og downloadede igen klienten. virkede så også i går og nu galt igen igen. hver gang jeg har leveret stener det og står og køre på 100 % og kan intet gøre andet end at tvinge spillet til at lukke og logge ind igen og så bliver det leveret og starter så forfra når jeg vil levere. køre windows 10 pc opdateret og sidste nye klient. har aldrig tidligere i opgaverne haft problemer.

    God lørdag hilsen zikkah
     
  6. zikkah

    zikkah Padavan

    I dag søndag var pludselig ingen problemer. ? Prøvede at gå til monstersæson fra en af de andre marker men det skulle vel ikke ha betydning ?
     
  7. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Jeg har ingen andre meldinger om fejl så jeg er ret overbevist om at problemet er cache relateret på din pc.