mobil betaling

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Plesner, 30 August 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Plesner

Plesner Forumnoob

jeg har sendt to smser afsted igår for at få mg. men jeg får ingen bekræftelse eller noget. jeg vil godt købe stiklinge.

har sendt til det nye nummer.

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg gjorde det i går og der var ingen problemer, jeg var ikke klar over der er kommet nyt nummer, men det ser jeg nu, jeg ved så ikke hvornår det blev indført.
    Nogle gange kan der godt være ventetid på de der sms´er.

3. Plesner

Plesner Forumnoob

hvad var det gamle nr?

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

1231

5. Plesner

Plesner Forumnoob

smart. den kan finde ud af det når jeg sender til 1231. men de har også ændret big nr, og det nye kan den ikke genkende. hvad pokker.. så tjener de bare ikke de penge:) og jeg sparer penge:)

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg har også brugt mit gamle big nummer, så jeg håber du kan huske dit.

7. Plesner

Plesner Forumnoob

det kan jeg ikke. kan mod hjælpe tror du? der er jo kun 9 timer med træer tilbage

8. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg vil tror du får hjælp af MOD inden de 9 timer er gået.
    Husk og gemme dine sms næste gang.

9. Plesner

Plesner Forumnoob

det er helt bevidst jeg sletter dem. det er alt for nemt bare at sende afsted:)

ofeia synes godt om dette.
  10. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Har du fulgt vejledningen i banken på din farm og sendt korrekt besked afsted?

Hvis det er tilfældet kan det være dit mobiludbyder der blokerer for køb. Under alle omstændigheder er det ikke noget vi kan hjælpe med her på forum, betalingsproblemer hører hjemme i payment support som du kan kontakte via supportformularen (vælg payment) eller kontakt din mobiludbyder for at finde ud af om der er en blokering den vej.

Håber du finder en løsning :)

mubbi59 synes godt om dette.
  11. Plesner

Plesner Forumnoob

ja, jeggør som jeg plejer, jeg e på lvl 81 så jeg er ikke helt ny i spillet, har aldrig haft problemer før.
    der er kommet nyt nr at sende til (1960), og nyt big nr. 1960 virker åbenbart ikke endnu. og det nye big nummer kan 1231 ikke genkende.
    mit gamle big nr kan jeg ikke huske. og det burde jo heller ikke være et problem, når jeg bruger de numre der står i banken

12. Bondetøsen1958

Bondetøsen1958 Forumnoob

Jeg har også prøvet at sende til det nye Big-nummer og 1960. Beskeden bliver sendt og der bliver fratrukket penge på min mobil, men så sker der heller ikke mere. Kunne sagtens sende fra 1231 tidligt i morges uden problemer.