Mistede ørkendrager

Diskussion i 'Generelle spilproblemer' startet af AndreasOlesen2023, 1 Oktober 2023.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. AndreasOlesen2023

    AndreasOlesen2023 Forum-lærling

    Henover natten har jeg mistet hele mit lager af ørkendrager. Det drejer sig om i alt 7 styk. Der er tale om drager, som er modtaget som gaver, men endnu ikke taget i brug. Har de begrænset holdbarhed?`Hvor er de blevet af?
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Hej

    Jeg kan sige at nej de har ikke begrænset holdbarhed i menuen - de er kun begrænsning på hvor mange gange de kan høstes og når de så slettes forsvinder de. De flyver ikke bare deres vej hen over natten...

    Her på forum kan vi ikke tjekke din konto men ifm andet fangede jeg en teknikker der kunne tjekke op på dine Ørkendrager...
    Jeg har fået svar tilbage at du har sat en del Ørkendrager i pyntehaven og i Vildmarken lørdag.
    Hvis du mener der ud over dem mangler nogle må du skrive til support og få dem til at tjekke din konto.
     
  3. AndreasOlesen2023

    AndreasOlesen2023 Forum-lærling

    Jeg havde helt glemt pyntehaven, hvor der rigtig nok var anbragt en del ørkendrager. Tak for assistancen.
     
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Det var så lidt :)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.