mere plads

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af lise1606, 22 Juli 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    jeg ved forslaget har været stillet tidligere hvor det er blevet afvist,
    jeg ved også at der er lavet flere tiltag f.eks. eget område til fuldmåne,
    men der har været så mange nye dyr og træer i spillet, at jeg ikke længere kan se hvordan jeg skal prioritere hvad jeg skal vælge, og det tager desværre en stor del af glæden ved spillet fra mig. Mit forslag er der for at vi kan få et nyt område evt. til spillere over level 100, området kunne evt være begrænset til at sætte træer på
     
    xolenka, Greenmama62, ...Tina... og 2 andre syntes godt om.
  2. ...Tina...

    ...Tina... Forum mogul

    Er helt enig med Lise1606.

    Det er en håbløs opgave at priotere. Det er virkeligt dejligt at der hele tiden kommer nye stalde, træer og afgrøder til.. Men det sjove går lidt af det når man ingen steder har at gøre af det.
    Det er en fed ting at man har så mange fede stalde, træer og items.. Det er bare så trælst man ikke kan gøre noget med dem.. For bare det at lave afgrøder nok til foder imellem events er en krig i sig selv.
     
    xolenka, Tuppehøne, Greenmama62 og 1 anden person synes godt om dette.
  3. tika

    tika Forum prof

    kunne være rart med mere plads til at sætte træer på.
     
    hveps og xolenka synes godt om denne.