Mere end 100 enheder gødning i 1 tilbud

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af ofeia, 7 Maj 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. ofeia

ofeia Forum halvgud

MOD-Ara Du siger man max kan sætte 100 gødning i et tilbud, jeg kan altså godt sætte 300 gødning i et tilbud, så et eller andet er der galt.

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Dette skulle ikke kunne lade sig gøre efter dagens ændring. Kan jeg få dig til at rense din cache og flash cache efter vejledningen i teknisk FAQ sektion og melde tilbage bagefter om du stadig kan sætte mere end 100 stk til salg i 1 tilbud?

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Nu har jeg renset efter vejledningen, og nu kan jeg desværre kun lægge 100 gødning ind som alle de andre i et tilbud :(

4. ofeia

ofeia Forum halvgud

Så prøvede jeg lige igen at lægge et tilbud på 300 gødning, og det måtte jeg godt, så hvad gør vi nu?

5. ofeia

ofeia Forum halvgud

Nu har jeg renset igen, og kunne kun lægge 100 ind i første gang, men anden gang jeg så ville lægge et bud ind måtte jeg godt lægge 300 ind på et bud.

6. tjocker

tjocker Forum general

Hej ofeia. Hos mig kan jeg kun lægge tilbud op med 100 stk gødning i hver som er den nye regel, hvis man vil sælge gødningen på markedet. Jeg prøvede at ændre antal i mit tilbud så det var over 100 men gik tilbage til de max 100 så det virker altså hos mig efter den nye ændring.
    Man kan godt lave tilbud under 100 selvfølgelig og ellers kan man bare lave flere tilbud - 500 x 1 tilbud eller 100 x 5 tilbud giver jo det samme resultat.. i sidste ende.
    Jeg er ok tilfreds men lever heller ikke af at sælge til overpris til andre brugere, beholder og bruger kun gødning ved opstart af eventafgrøder og så til brug i blomsterbinderiet.

-natkat- synes godt om dette.
  7. ofeia

ofeia Forum halvgud

Den nye regel virker kun på mit første bud, det andet bud kan jeg lægge op til 9999.
    Den nye regel virker altså ikke hos mig.
    Jeg indrømmer, jeg har købt gødning for næsten alle mine penge, og dem skal jeg jo gerne have ind igen med renter

8. ofeia

ofeia Forum halvgud

P.S. Jeg kan kun lægge et bud op på over 100 gødning, prøver jeg at lægge flere bud op, så går den ned til 100 gødning hvergang, så problemet er kun gødning på et bud.

9. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej ofeia,

Jeg skal lige forstå det korrekt.

du lægger 1 tilbud op på 100 stk.
    derefter kan du lave tilbud på f.eks. 300 stk ?

kan du stadig det eller skal vi læse dit sidste indlæg som problem løst ?

10. ofeia

ofeia Forum halvgud

Ja det er korrekt. Det kan jeg stadig.

11. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej ofeia,

før vi melder videre - vil du oplyse browser, browser version, og flash version ?

12. ofeia

ofeia Forum halvgud

Chrome. Aner ikke hvilken version jeg har, har haft den i 3 år.
    Flash: You have version 17,0,0,169 installed

13. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Mange tak.

vi giver det videre i systemet.

ofeia synes godt om dette.
  14. plerik

plerik Exceptional talent

hej
    her på mit marked kan jeg stadig se gødning til med op til 750 stk .

15. lonemalone

lonemalone Forum-lærling

og her er der også gødning til salg op til 375 stk .

16. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej

Der vil lidt endnu kunne ses tilbud i de størrelser, da der kunne lægges disse mængder til salg indtil i torsdags, og disse først udløber efter 7 dage hvis ikke de bliver solgt.

17. ofeia

ofeia Forum halvgud

Har i fikset det?
    Nu kan jeg ikke lægge bud op på mere end 100 gødning :cry:

18. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Ofeia,
    Noget kunne tyde på det.
    tak for meldingen. det er givet videre.

ofeia synes godt om dette.