Mentor system/kyllingrede

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af sippemor, 1 Januar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. sippemor

sippemor Kommende forfatter

Har lige et spørgsmål om ovennævnte - nu er det over et år siden jeg ansøgte men der sker intet. Hvad gør man for at få det nulstillet ??
    Har prøvet at søge om jeg kunne læse mig til løsningen - men blev henvist til FAQ om Mentor-system.
    Så nu spørger jeg her. Sorry hvis jeg har skrevet det forkerte sted
    M.V.H.
    Sippemor

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Der optages ikke nye i mentor ordningen da det ikke fungerer optimalt og er ramt er fejl. Disse fejl rettes heller ikke da det er planlagt at ordningen skal ændres. Dette kan der læses om i et eller flere gamle nyhedsbreve fra produceren

Jeg er i tvivl om hvad du mener med dit spørgsmål om at blive "nulstillet" ..........

3. sippemor

Med nulstillet mener jeg, at når jeg går ind på siden ,står der jo jeg afventer at blive optaget i mentorsystemet - mit spørgsmål gik så på om dette kunne fjernes ???

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Det kan det så vidt jeg ved ikke som mentor ordningen er nu.....hvordan den ændres og hvad der sker til den tid ved jeg pt. ikke noget om

5. sippemor

TAk for svar - ja så afventer jeg hvad der sker.
    M.V.H.
    Sippemor

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.