Mendel event 2017 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 12 Juni 2017.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er kun beregnet til
    Mendel event 2017

Læs mere >her< om spørge/feedbacktråde

God fornøjelse

Farmerama teamet​

2. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Her var det riktig mye å holde styr på, men vi får ta det grøde for grøde og lære undervegs. Den ranken bare MÅ jeg ha:D.

-natkat- og jensen3661 synes godt om denne.
  3. hveps

hveps Avanceret

Jeg er superglad for dette event. Jeg synes det er sjovt at planlægge når man ikke får alle frø ved start og der er dispensere osv. Det er også dejligt at man ikke er afhængig af at samle drops. Håber jeg når ranken.

-natkat- og Tuppehøne synes godt om denne.
  4. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Så ble jeg ferdigxD! Det gikk fortere enn beregnet. He-he, jeg brukte nok det meste av supergjødsel og andre goder jeg vant i apedronningens parade, men jeg var så oppsatt på å få fatt i den ranken. Kunne nok spart litt.
    Jeg likte absolutt eventet, særlig var det godt å slippe stresset med drop, for en gangs skyld. Jeg hadde egentlig lite nytte av dispenserne, for innen de ga sine 2 meloner, hadde jeg ikke bruk for flere av det slaget. Men, som nevnt: det kostet mye supergjødsel.
    Jeg liker at man avler på planter også, ikke bare dyr. God ide, gjerne flere slike event. Veldig godt å slippe å bruke møllen til eventet. Bra at det er høstekuponger i premie, for jeg har brukt mange undervegs. Ranken i premie er super, og gullbananer er flott:inlove:.
    Vennlig hilsen Tuppehøne.

hveps og -natkat- synes godt om denne.
  5. tika

tika Forum prof

jeg kan også godt lide den form for event, hvor man ikke får alle planter med det samme, og at man ikke skal vente på drops gode præmier, og at små farme også kan være med, så flere event som denne tak for rigtigt godt event :)

-natkat- og hveps synes godt om denne.
  6. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Jeg hader at der skal leveres så mange event planter. Ranken er sikkert fin, men jeg orker det ikke. Der er ingen brugbare ting inden man når ranken, alt bliver brugt på at nå ranken, så som ikke betalende spiller, kan den slags events gerne stoppe for min skyld

7. johnhan

johnhan Forum analytiker

Selv ikke betalende spillere kan altså godt klare eventet.

God ranke, dog liiige lidt med 2 timers virkning syntes jeg.

8. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Dejligt med en dalergivende ranke, men synes også at 2 timers virkning er noget i underkanten. Jeg synes eventet er overskueligt, men ensformigt, når det kun drejer sig om eventplanter.

9. lillehavenisse

lillehavenisse Forumnoob

jeg takker for et sjovt event, min først event ( var lvl 20 ved eventstart og er nu lvl 35)har lavet en masse ep, og fået lavet de først 5 hele opgaver og jeg har kunne klare mig fint, har ikke renget med at kunne kommer så lang med kun agerjorden og vildmarkden og de 2 første områder man køber for banarer på øen, og jeg har ikke brugt penge på spillet

Tuppehøne, -natkat- og Tovepigen synes godt om dette.
  10. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere,

Tak for kommentarerne - de er alle samlet og sendt videre.

Vi håber at mange også fremadrettet vil give lyd med ris / ros og forslag,
    så de danske og norske spilleres mening også bliver hørt.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.