Menagerie/Boremaskine forum leg

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 17 Juni 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Søvnig

Søvnig Junior ekspert

7 boremaskiner modtaget i denne måned

Sidst redigeret: 27 September 2016
    johnhan synes godt om dette.
  2. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

STORT tillykke - nu sker der åbenbart noget - dejligt

3. nillemc

nillemc Forum ekspert

Tillykke - godt at se de lykkedes - jeg er oppe på to boremaskiner, så der går nok lidt tid endnu :D

4. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Den første boremaskine fik jeg 19 juli og nu har jeg lige fået nr. 3 så med lidt tålmodighed skal det nok blive muligt at nå frem til en opgradering. Det undre mig at det er de gammeldags maskiner med ledning vi får og ikke batteridrevne som de fleste vist bruger i dag,
    måske er det fordi ikonet er mere genkendelig når der er et stykke ledning på. men Ok. de tæller jo med ledning eller ej, hilsen Letmatrosen

5. søren0301

søren0301 Forumnoob

Jeg havde ikke fået nogen bormaskine her indtil forrig weekend hvor jeg fra den med stalden fik 2 stk. jeg fik ikke taget et billede af gevinsterne men al den tid uden boremaskine også 2 fra samme høst Det er OK

6. Søvnig

Søvnig Junior ekspert

I går eller i dag kom der 2 boremaskiner, så nu kan mit andet menageri også udbygges :).

Udbygning 2 er ret "dyr", så det bliver nok engang til næste år.
    Måske 1. udbygning af industristalde skal ordnes først.

Arboreter vil jeg ikke ofre så meget som et æble på.

Vi kan dog regne ud, at jeg har fået 4 boremaskiner siden 27. september.

Det er da meeeeget hurtigt. Måske dropchancen er korrigeret?

7. Agro-dk-farmer

Agro-dk-farmer Forum-lærling

Hold da op Søvnig. Tillykke med så mange boremaskiner. Jeg har opnået 2 boremaskiner på 3 bygninger. Har dog lige frispillet den første på Bahamarama, så kan man håbe på chancen bliver forøget med 4 bygninger.

8. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg har fået 9 boremaskiner, det er lige pludseligt gået hurtigt. Men der skal jo godt nok bruges mange dyr eller en hel del dyre avlsdyr for at kunne opgradere menageriet som det er den jeg går efter, lidt latterligt syntes jeg...

9. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Tak fordi I ville lege med og tillykke med jeres boremaskiner rundt omkring,
    dejligt at høre opgraderingerne så småt bliver bygget.

Denne tråd lukkes da forum legen for længst er afsluttet og belønningen booket.

Som altid en lille påmindelse om at bruge forums sektioner/tråde
    til det de er beregnet til og ikke andet.
    Feedback og diskussion hører ikke hjemme i denne tråd,
    så derfor henviser jeg til sektioner/tråde beregnet til dette.​

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.