Menagerie/Boremaskine forum leg

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 17 Juni 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. tika

tika Forum prof

tillykke :)

2. -Bonderosen-

-Bonderosen- Forumnoob

Hejsa

Et stort omend noget forsinket tillykke med Boremaskinen til tika :)
    Jeg har forsøgt at sende en ugle til dig, så du kan få Quichen, men får at vide ”Denne spiller eksisterer ikke”, så du bliver lige nødt til at oplyse navnet på din farm.

Også et stort tillykke til vandijk1955 og Letmatrosen :)

Gad vide om der nu er gået lidt hul på bylden, for der kom jo hele 2 i går (ja man har jo altid lov at håbe :music:) – jeg krydser i hvert fald fingre og tæer for os alle ;)

Letmatrosen synes godt om dette.
  3. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Til lykke, dejligt det er lykkedes dig at få en af de eftertragtede Boremaskiner, jeg har endnu ikke været heldig, men håber hver eneste dag.

Mvh
    Pindgris

4. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Tak til Bonderosen, og tillykke til Letmatrosen

5. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Et stort tillykke også her fra til dem der har fået sin første Boremaskine.

Også her lader de indtil videre vente på sig.

6. tika

tika Forum prof

hej bonderosen mit navn er tika: der skal : med i mit navn
    men send den bare videre til en af de andre :)

7. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Hejsa her i boremaskine legen, har modtaget vandre-quichen, og viderebringer den til Letmartrosen hurtigst muligt.. :p

8. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Hej i afdelingen for boremaskiner og hej vandijk1955, Quichen er vel ombord og klar til at blive sendt til den næste der er så heldig at få sig en boremaskine, Letmatrosen

9. tinaf36

tinaf36 Kommende forfatter

Jeg har også fået en boremaskine m.v.h.
    tinaf36Id: 22713310

10. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Hej tinaf36 Tillykke .Har set din melding og vandre Quichen kommer snart , kan du ikke sende mig en uglepost så finder jeg ud af at sende den hilsen Letmatrosen

11. tika

tika Forum prof

12. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Hej igen tinaf36 , er du venlig og sende mig en uglepost så jeg får mulighed for at sende dig den Quiche der ligger her og vente på dig Hilsen Letmatrosen

13. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Et stort tillykke Boremaskinerne til de heldige - dejligt at se flere og flere er heldige.....

Jeg håber stadig selv på lykkens gudinde kikker forbi min farm, men den er åbenbart svær at finde :cry:

Mon der er nogen derude der har været heldig at få mere end 1 Boremaskine???

14. cornelius100

cornelius100 Forum-lærling

Jeg har fået 3 på denne farm. Kan desværre ikke sende et billede, derfor har jeg heller ikke meldt ind tidligere, men fik dem ret hurtigt efter de kom som opdampning

15. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Hej tinaf36 så er Quichen afsendt , håber den når frem i god behold, hilsen Letmatrosen

16. dahl62

dahl62 Kommende forfatter

Jeg har modtaget 4 men hvornår de er landet er jeg ikke klar over :music:

17. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Øjjj ... langt om længe er der landet en boremaskine hos mig :D

18. tika

tika Forum prof

19. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Tillykke Fr-jensen og alle andre, der har fået en boremaskine.

Jeg har også været så heldig at få en boremaskine. Jeg har haft den et stykke tid, men havde helt glemt denne lille leg. Jeg skal ikke have nogen gevinst ;).

Jeg kan ikke finde ud af at få vist boremaskinen i indlægget :oops:.

20. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg har lige set, at jeg nu har 4 stk boremaskine - har heller ikke set efter ofte, da jeg IKKE troede jeg var så heldig :inlove: pyt er bare glad for at vinde dem.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.