Mejetærsker

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af katinka2003, 19 Maj 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. katinka2003

katinka2003 Forum-lærling

Fedt. Så har man fået 4 timer hjælp af fåret men når jeg vil bruge det, uanset hvilken knap jeg trykker på, så kommer der bare en skærm frem som siger at jeg ikke har nok gødning. Det kan da være fuldstændigt lige meget hvor meget gødning jeg har når jeg vil bruge min mejetærsker til at høste?
    Og da jeg ikke regner med at dette problem bliver løst indenfor 4 (nu 3,5) timer, siger jeg tak for en ubrugeligt gave. :(

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jeg har ingen meldinger om problemer og Høsthjælperen fungere fint når jeg tester den.

Jeg vil anbefale dig at rense din cache og Flash cache (samt tjekke om din Flash player er opdateret) du finder vejledning i Teknisk FAQ sektion.

3. momsemor45

momsemor45 Kommende forfatter

Har samme problem. Høsthjælperen virkede først da jeg indløste en kupon selv om jeg har 900 timer. Så et eller andet må der være galt

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden.....

Efter at have fået teknikkerne til at kikke nærmere på høsthjælperen har de "skruet lidt på den og skiftet olien" :D

Så hvis ikke den virker efter en opdatering af siden så rens cache/Flash cache ved hjælp af vejledningen i Teknisk FAQ sektionen så skulle den køre fint igen.

5. katinka2003

katinka2003 Forum-lærling

Jeg har vundet en 6 timers i dag (ja lidt heldig må man da godt være) og nu virker den fint. :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.