Marmelade/blomsterbinder

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af tipsen, 7 December 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    Hej

    Kan nogle fortælle mig om man kun kan købe dem fri eller er der andre måder at få finger i dem på. 8)
     
  2. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    ved de 3 håndværk marmelade bager og blomsterbinder,
    får man den første, den anden skal købes og den tredje,
    får man når de andre to begge er i level 3.
     
    tipsen synes godt om dette.
  3. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    Derudover mener jeg, at én af gevinsterne i Renzo's Marked er et ekstra håndværk.
    Men om det også gælder netop de to håndværk er jeg ikke klar over.
     
  4. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Der var en gevinst i Renzo´s der hed "byggegrund" eller planer... noget i den stil.
    Men jeg syns ikke jeg så den sidst. Ellers ville det i princippet kunne lade sig gøre at få alle 4 gratis, det gjorde jeg ;)
     
  5. mannehanne

    mannehanne Kommende forfatter

    jeg kan godt forstå at du ikke så den med håndværket . for når du har indløst den så kommer de ikke tilbage igen . det er jo kun en gang at der skal købes et håndværk . den første er gratis nr 2 skal købes eller kan indløses i rensos marked ( mener 1250 point ? ) nr 3 kommer jo der efter gratis og de sidste 2 skal man frispille med stjerner . men den bedste løsning hvis man vil bruge ( 1,99 eur = ca 15 kr) på spillet er at købe håndværk nr 2 da der følger en en hel håndværker ingredienser med .

    mvh mannehanne
     
  6. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    Tak for dit svar ;)
     
  7. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Ahh det er da osse rigtigt :sleepy:.... er vist ikke helt vågen i dag :music:
     
  8. mannehanne

    mannehanne Kommende forfatter

    det er også søndag så må hjernen også godt slappe af ik .
    mv mannehanne
     
    DrGreenthumb synes godt om dette.
  9. zikkah

    zikkah Padavan

    Hvor kan jeg købe et ekstra ekstra håndværk for 1,99 eur? Har bager og marmelade?Kikket i gårdbutikken men der kan jeg kun finde opskrifter. Nu vi snakker håndværk hvordan kan man blive Spa - manager? Ha en rigtig dejlig dag zikkah:)
     
  10. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    I spil FAQ finder du FAQ for Håndværkerkvarteret hvor du kan læse meget mere om hvordan de forskellige Håndværk kan opnås.
     
  11. tipsen

    tipsen Aktiv forfatter

    Hej Zikkah
    Når du har 2 håndværk så kommer det næste når du er på level 3 i begge to.
    Spa-manager skal fritspilles i visdomstræet mener det koster 150 stjerner at indløse.
    Sådan har jeg ihvert faldet forstået det ;)
     
  12. zikkah

    zikkah Padavan

    Hej tipsen. Tak for svar :) Kikker senere på visdommens træ.