Mangler grundstald til kæmpe-stald.

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af DrGreenthumb, 20 April 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg har søgt hele aftenen på forum men har ikke fundet svaret, så håber en her på forum kan være behjælpelig.
    Jeg kan ikke sætte en kæmpe-stald Gul, mit gæt er at jeg mangler den grundstald der burde høre til.
    Men med Expressens stop, hvordan får jeg så denne grundstald?

2. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

jeg er ikke sikker men har du forsøgt med en almindelig stald af samme dyr?

3. BenteAndreasen

BenteAndreasen Forum veteran

Hej DrGreenthumb... Du har desværre ret, der skal bruges en kæmpe-grundstald først o_O

4. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej,

korrekt - der skal bruges en kæmpe grundstald for at sætte en opgradering.
    vi er ved at grave tilbage i tiden og forsøge at finde frem til en forklaring.

5. DrGreenthumb

1000 takker... :)
    jeg ville jo gerne kunne bruge den, og jeg ved ydermere at jeg ikke er ene om dette "fænomen"

6. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

vi har undersøgt dette.

Supervennerne har i en periode haft opgraderinger til kæmpe-stalde med blandt mulige gaver.

Vi har desværre pt. ingen informationer om hvad der kommer til at ske med disse stalde fremadrettet.

7. DrGreenthumb

Okay... håber du kan hakke dem lidt over skinnebenet ;) dernede... ville være rart med en opklaring :)

8. plerik

plerik Exceptional talent

jeg har en du godt må få hvis altså den sendes ? .

9. DrGreenthumb

Det lyder super... jeg har lidt forskelligt, men ved bytte event må vi lige snakkes ved om det.

Men det ville nu være rarest at få en fuldstændig opklaring, eftersom jeg ved jeg ikke er ene om netop det problem... ;)

10. ChipogChap

ChipogChap Junior ekspert

Kæmpe-staldene har desværre aldrig været med i gave/bytte event.

11. DrGreenthumb

Nå.. ja så er det jo osse en nitte...:sleepy: