Manglende stiklinger

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Tovepigen, 22 Februar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Tovepigen

Tovepigen Forum analytiker

Jeg ved ikke, hvad der sker -her ved 18 tiden , købte jeg 2 "Rio" stiklinger og 2 "Corsica" stiklinger ( med "penge", optjent gennem Biografen) Jeg startede med 28 moseguld-nu har jeg kun 8 moseguld. Jeg kan imidlertid ikke finde de 2 fra øen Derimod har jeg 2 "Rio" stiklinger fra fastlandet Kan ngen hjælpe mig ??

Mit ID er : 31726745

Tovepigen

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Det er ikke noget vi kan tjekke her på forum, så du må skrive til support så de kan tjekke din konto for hvilke handlinger der er foretaget hvornår.

Jeg kan dog sige at vi ingen rapporter har om at der skulle være problemer.

3. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

De skulle gerne ligge under dit inventar - i menuen til venstre "kassen" under træer.
    Måske skal der bladres lidt i træerne.
    Hvis de ikke er der så prøv at logge af - slet cache og flash cache - og log ind igen.
    Håber de dukker op hos dig.

4. Tovepigen

Der har jeg set :( Men tak for dit svar Fr-jensen
    MOD-Ara :eek: Undskyld vidste ikke om det var et spørgsmål du kunne klare..

5. MOD-Ara

Hej

Ingen grund til at undskylde. Altid en god ide at spørge her først for meget kan vi klare her på forum ;), men jeg kan ikke tjekke din konto for at se hvad du har købt og hvornår....så der må du have fat i support via support formularen.

Håber du finder ud af det...

6. Tovepigen

Jeg er måske "dummere" end de fleste :cry: - men jeg har aldrig brugt supportformularen og jeg har søgtog søgt på Forum -uden resultat

7. MOD-Ara

Hej

Tror du kan finde lidt hjælp her >her<