Rettet Manglende ranke fra -retro-ranke salg

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af tinaf36, 25 September 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. tinaf36

tinaf36 Kommende forfatter

hej jeg ville bare høre om hvor den ranke med babysitter er jeg købte babysitter og forældre pakkerne og jeg har sat forældre pakken på plads men kan ikke finde den anden med venlig hilsen
    : tinaf36Id: 22713310

2. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej

jeg har lige flyttet dit indlæg fra feedbacktråden, så det ikke drukner i mængden.

Vi har ingen meldinger om at der skulle være problemer med Retro-ranke salget.

Babysitter ranken er i kategorien Bonus ranker: dyr
    vær opmærksom på, at ikonet er anderledes end under eventet.
    Ranken ser således her ud:

Skulle den ikke dukke op, skal du have fat i support da vi ikke her fra forum kan gå ind og se hvad der er sket på den enkelte konto.

Håber ikke den leger gemmeleg

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej tinaf36

Da der nu er konstateret at der er problemer med at Babysitter ranken kan købes selvom man iforvejen har opnået den i eventet hvor den var belønning vil jeg lige høre dig om du har deltaget i eventet og opnået ranken der???

Det drejer sig om dette event >FAQ Babysitter<

Håber du lige vil melde tilbage så vi evt. kan få dit bruger nr tilføjet fejl rapporten....

Opdatering: se evt. mere >her<

Sidst redigeret: 25 September 2015
  4. tinaf36

jeg har klaret det event .Men jeg havde kun de to som jeg kunne købe derfor tænke jeg ikke ovre at jeg havde lavet det event med venlig hilsen tinaf36Id: 22713310 jeg kan ikke finde ud af tage et billede af den men den stå som nr 51

5. MOD-Ara

Hej

Hvis du følger linket i min opdatering i mit tidligere indlæg kan du læse om problemet

Screenshot er ikke nødvendig da det er en kendt fejl der bliver taget hånd om ;)

6. tinaf36

Hej jeg er ikke så god til at skrive herinde ,jeg læser bare.men jeg ved ikke hvad du mener med at der kommer et script og hvor det kommer med venlig hilsen
    tinaf36Id: 22713310

7. MOD-Ara

Hej

Det betyder at de farmere der oplevede at kunne købe den omtalte ranke selvom de havde den i forvejen via et script har fået booket 100 MG tilbage for købet af den ranke da man kun kan opnå samme ranke 1 gang :)

Scriptet med tilbage bookningen af MG blev kørt d. 25/9

8. tinaf36

okay og tak for hjælpen

9. MOD-Ara

:) Det var så lidt - tråden lukkes som løst

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.