Manglende konsekvens i bruk av navn, tider, o.s.v.

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af Husfrun, 7 November 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Husfrun

Husfrun Forum-lærling

Jeg har prövd, om og om igen, å sette opp en oversikt over
    - hvilke ulike tider som gjelder for ulike trär (standard, XL, XXL)
    - hvilke tider som gjelder for de forskjellige avl-alternativ (standard, gul, orange, röd, rosa, neon)
    - hvilke tider som gjelder for produktion (standard, gul, orange, röd, rosa)

Visst finns det lister her i forumet som er ment å gi svar.
    Problemet er bare at de ikke er korrekte :(
    Det er også vanskelig å "orientere" seg, når f.eks. samme tre har ulikt navn alt efter om man ser på standard- tre/XL-tre eller XXL-tre (f.eks. treet som heter "Villsukker-epletre" i standardutgave; i XL-version har det byttet navn til "Rolliniatre")

Når det gjelder avlstaller og produktions-staller är det många som
    - ikke har noen notering i "faq" overhodet (gjelder bl.a. noen neon-staller)
    - tidene i "faq" stemmer ikke overens på ulike steder i "faq", og heller ikke med tidene som står på selve stallen när man ser på den i "lageret"/"låven".

Nu når det finns mulighet å bruke "menasjeri", "arboret" og "produkasjonssenter", er det viktig å vite hvilke tider som FAKTISK gjelder for de ulike trär/staller/produksjonsenheter.

Jeg har brukt timesvis på å pröve å samle, men blir bare mer og mer frustrert, NETTOPP fordi det i dag ikke er konsekvens i spillet, og ikke foreligger korrekt informasjon.

Kan dette fikses/gjöres noe med?

Fr-jensen og benadk synes godt om denne.
  2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Husfrun

For at tage dit indlæg punkt for punkt......
    • Ja der findes lister på forum over alle afgrøder, træer, stalde osv. Vores Spil FAQ sektion er fyldt med disse informationer f.eks FAQ- FARMERAMA fastlands info, FAQ for de enkelte dyr, FAQ for Bahamarama osv.
    • Hvis du mener der er fejl i oversættelser i spillet er du velkommen til at rapportere dem >her< så vi kan forsøge at få dem rettet.
    • Neon stalde finder du informationer om samme sted som alle andre opgraderinger - nemlig i de respektive dyrs FAQ (f.eks FAQ for Kalkuner osv.)
    • Du skriver informationer om stalde i FAQ ikke stemmer - vær sød at give et eksempel da tiderne stemte da de forskellige FAQs er lavet (vi kan ikke garantere noget ikke er ændret siden FAQs er lavet)
    Vi forsøger hele tiden at få rettet fejl/uklarheder i spilet samt holde FAQ sektionen opdateret men det kan smutte da nogle informationer findes i flere FAQs - at holde FAQ sektionen opdateret er faktisk et arbejde der tager flere timer hver eneste uge året rundt da der konstant ændres på grafik/info osv. - så finder du fejl er du velkommen til at gøre opmærksom på det (med nøjagtig info om hvor fejlen er) så vil vi forsøge at få det rettet så hurtigt der er tid til det.

3. Husfrun

Husfrun Forum-lærling

Du skriver:
    Neon stalde finder du informationer om samme sted som alle andre opgraderinger - nemlig i de respektive dyrs FAQ (f.eks FAQ for Kalkuner osv.)

Akkurat det var vel et meget dårlig eksempel å komme med, da "Neon Kalkunstall" nettopp er en som det IKKE finns opplysninger om (i alle fall ser ikke jeg den informasjonen under "FAQ for kalkuner")...
    - men gi meg gjerne linken til den siden der du mener det finnes (om det er så at den bare ikke synes på min skjerm).
    https://board-da.farmerama.com/index.php?threads/faq-for-kalkuner.14059/

De andre spörsmålende pröver jeg å poste i en ny tråd, med håb om at noen tar tak i det; ikke korrekte spillopplysninger er ikke hyggelig å spille med.

benadk synes godt om dette.
  4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hmmm hvis der er opdateringer i en FAQ der er smuttet beklager jeg meget....og det er blevet rettet

Jeg vil dog gerne lige sige at havde du brugt forum søgefunktionen -> avanceret søgning -> skrevet NEON Kalkunstald -> så havde du fået dette resultat

altså er det IKKE korrekt at information IKKE findes på forum. Søgefunktionen kan som regel finde det meste så jeg kan kunanbefale at man bruger den ;)

Hvad angår oversættelses fejl i spillet skal de IKKE meldes i ny tråd men den tråd jeg henviste til i mit tidligere svar MED de oplysninger der står der er krævet.