manglende info - ikke logge-on ?

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af JørnVest, 18 December 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. JørnVest

JørnVest Forum-lærling

Hej
    Jeg troede da der ville ligge en forklaring på hvorfor, der ikke kunne logges på denne morgen d. 18/12 fra kl 03 og nogle timer frem.
    Jeg har flere maskiner, jeg kom kun på ved den første gård ?

JørnVest

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej JørnVest

Som du selv skriver har der været problemer med logind i nat/morges og jeg beklager der ikke har været info at hente her på DA/NO forum hvor der i de fleste tilfælde er der info/hjælp at hente nærmest døgnet rundt.......men jeg vil godt lige pointere at vi kun er 3 på mod teamet og at vi altså ind imellem ikke er online - og ja det kan ske at der opstår problemer i det tidsrum vi ikke er online.....

Vi forsøger så godt det nu er muligt at servicere de danske og norske spillere med al den information vi har adgang til,
    men vi har alle 3 også familie/privatliv og travlt her i december som alle andre.
    Så jeg håber alle har forståelse for at det altså kan ske en sjælden gang at der ikke er en af os online....

Fortsat god dag :)

benadk synes godt om dette.