Manglende forum opdatering/info - Kalender smugkig

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af Tovepigen, 8 Marts 2023.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg ved at jeg har skrevet det før ... men hvor jeg altså savner Kalender smugkig. Det var så rart, at kunne planlægge mere end 1 event frem. Dette er ikke nogen kritik ... kun et lille hjertesuk
    Venligst Tovepigen

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Tovepigen
    uhhh jeg ved det men det er altså svært at nå det hele ene person :oops::cry:
    Jeg vil forsøge at få lavet smugkig for marts iaften

3. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg ved det ..:oops:.. måske du skulle vente og så få hele april med i stedet for. Desværre er jeg ikke i stand til at hjælpe dig, eller andre i spillet

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej igen

Der skal nok komme for marts - hvis ikke iaften så imorgen....I skal ikke vente helt til april måned må frigives en af de sidste dage i måneden...

Jeg håber virkelig at der snart er en eller flere der har lyst til at hjælpe lidt til her og der på forum f.eks FAQ opdateringer - for i længden holder det kke med kun 1 person til både at teste, melde fejl, lave FAQs, opdatere gamle FAQs, svare på spørgsmål osv osv.
    I sidste ende kan det ende med vi mister et dansk forum :cry:

Så er der nogen derude der måske kan hjælpe en timer her og der så læs endelig >her<
    er der spørgsmål så spørg endelig via support - det er helt uforpligtigende.