manglende event feedbacktråd

Diskussion i 'Mellem himmel & jord' startet af MOD-Ara, 31 Oktober 2022.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Grunden til der ikke længere opretes feedback og spørge/debattråde for events er at de desværre ikke blev brugt så det var lidt spild af tid at skulle oprette den blot for at lukke den igen.

    Dermed bestemt ikke sagt at jeres feedback ikke er velkommen - tvært imod.
    Spørgsmål besvares selvfølgelig også som altd, og viser det sig at der her på dansk forum
    igen er aktivitet og interesse nok til at vi opretter feedback og spørge/debat tråde til hvert event vil det vende tilbage.

    Desværre ser det ud til at der fra brugersiden skrives mindre og mindre her på forum
    så spørgsmålet om hvor længe det består dukker selvfølgelig op i baghovedet ind imellem....

    Vi ser frem til mere feedback på events og deres mekanik :)
     
  2. Sommerfugl

    Sommerfugl Kommende forfatter

    Jeg tror (ikke fordi jeg ved det af gode grunde) at det ikke bliver brugt er at når nogen spørger om et eller andet kommer svaret læs FAQ'en og det bliver rigtig mange skuffet og kede af det i stedet for bare at svare på det de spørger om for der er sikkert nogen som ikke er så ferme til at bruge forum og faq.
     
    BenteAndreasen og Letmatrosen synes godt om denne.
  3. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej
    Må indrømme når jeg læser dit svar sidder jeg med en følelse af at høre en plade der er gået i hak da jeg er ret sikker på jeg har læst denne påstand fra dig før....8)
    Hvad angår svar hvor der henvises til en faq.....Man bliver ikke ferm til at bruge forum og FAQ hvis ikke man prøver vel? ;)
    Desuden finder du ikke mange steder hvor der blot svares "Læs FAQ"
    og sker det vil det være til rutinerede spillere/forumbrugere som udemærket kan finde en FAQ og ellers vil kunne trykke på linket!
    Jeg har i over 10 år sat en ære i at alle indlæg besvares - enten ved at svare/forklare, svare at jeg vil undersøge og vende tilbage eller at henvise til en FAQ (hjælp til selvhjælp så brugeren næste gang ved hvor der er hjælp at finde)

    Jeg bruger mange - som i rigtig mange timer hver eneste uge året rundt på at teste events mm
    for at lave FAQs til jer brugere.
    Skal jeg svare på spørgsmål med lange forklaringer (som i forvejen kan læses i FAQ der henvises til)
    ja så skal jeg til at vælge vælge hvad jeg vil bruge min tid på....
    Skal jeg teste og lave FAQs alle kan have nytte af, eller skal jeg vente og se,
    om der kommer spørgsmål jeg kan bruge min tid på...ja jeg har nu i over 10 år valgt det første,
    og ellers besvare de få spørgsmål der kommer med vejledning om at læse FAQ.
    Nye spillere/forumbrugere et mere uddybende svar og rutinerede spillere/forumbrugere
    en kort henvisning da de udemærket ved at læse en FAQ kan besvare mange spørgsmål!

    At vi her på dansk forum ikke har særlig mange spørsmål kan tolkes på mange måder,
    enten er det fordi de danske FAQs er så gode at der ikke er mange ubesvarede spørgsmål - eller så har vi ikke særlig mange brugere.
    Ud fra besøgstallende på dansk forum og i vores FAQ sektion,
    tolker jeg det sådan at jeg bruger min tid på den bedst mulige måde.
    Men jeg vil da tænke over om min tid kan bruges bedre.
    I brugere er også selv med til at gøre forum til et levende og sjovt sted - ingen liv - på sigt ingen forum!

    Har nogen lyst til at hjælpe lidt til på forum er man velkommen til at læse >her<
    da der er grænser for hvad jeg som ene person kan overkomme, og derfor må prioritere hvordan min tid bedst bruges
    når jeg også skal have plads til privatliv ved siden af mine mere end 70 timers online om ugen over 10 år dedikeret til Farmerama
     
  4. Sommerfugl

    Sommerfugl Kommende forfatter

    For det første er det ikke en påstand og for det andet er der ikke hakker i pladen jeg har lige siddet og læst inde på disk
    otions området og det var da ikke lige sød læsning alt det hele så noget af det jeg skrev kunne være årsag kunne jeg da læse der. Men lad det nu ligge jeg skal nok lade være med at forstyrer dig igen du skal jo passe dit arbejde.
     
    Letmatrosen synes godt om dette.
  5. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Hej igen

    Nu ved jeg jo af gode grunde ikke hvad du mener når du skriver at det ikke er sød læsning du har læst.....
    Dog kan jeg sige at alle her på forum får hjælp af mig når jeg er online
    (og det er jeg ca 10 timer dagligt året rundt, kun undtaget ferie/sygdom)
    og man får hjælp på den måde man forventer/kræver er ikke garanteret - men hjælp får man.
    Jeg passer mit job som BP og forumreglerne foreskriver.

    MEN hvis du har punkter hvor du vil klage over MODs (mig) handlinger her på forum
    må jeg bede dig gøre det via support, da klager ikke behandles her på forum - læs mere >her<
    punkt 6.4

    Denne tråd lukkes som fuldt besvaret.
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.