Makron "sjov"

Diskussion i 'Hjælp til spillet' startet af Tovepigen, 15 Januar 2024.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Det er slet ikke sjovt, når jeg ikke kan putte makroner i kasser-
    De brune makroner - når jeg har puttet 1 i en kasse, så kan jeg ikke putte 1 mere i samme kasse ..... Den ene popper op igen, når jeg forsøger at komme nr 2 i samme kasse
    Hvis jeg går ud af spillet, eller opdatere, så har jeg mistet mine 2 æsker og ikke fået nogen gevinst, --- hvad sker der ???P
     
  2. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Jeg har netop prøvet på min egen konto og ikke oplevet
    nogle problemer, så jeg vil derfor høre dig, hvilken
    af de brune Makroner der laver problemer og i hvilket
    af spillene er det du har oplevet problemet.

    Mvh
    Pindgris
     
  3. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Det er i level 13 --- Når jeg vil flytte en af de øverste brune Makroner (kasse/æske 1 eller 3 til tom kasse 4 ) det går ok: men når jeg vil flytte nr 2 Makroner til kasse 4 (der så burde have 2 Makroner) - så springer den første op igen - altså kan jeg ikke flytte de brune Makroner til kasse 4. Prøver så med blå - det går fint, men jeg skal så flytte en brun fra kasse 2 eller 3 for at få en blå fri og det kan jeg ikke fordi når jeg vil flytte en brun - fra kasse 1 til kasse 2 - så springer den op (den brune, som i forvejen er i kasse 2 ) ????
    Jeg har ikke haft problemer med de andre level 1 - 12
     
  4. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej igen

    Hvilken en af de brune er det der driller, for der er jo flere forskellige
    der er brune. Kan du eventuelt tage et screen af den?

    Mvh
    Pindgris
     
  5. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg forstår ikke at tage en screen - desværre. Min oplevelse er IKKE at det er En bestemt brun Makron - men at det er alle, der er problemer med ..... altså jeg kan jo kun "arbejde" med de 2 første brune Makroner ... De nederste kan jeg ikke flytte ...
     
  6. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Har lige observeret at der ikke er sat nogen tid på (tid er grå) Det er faktisk kun den sidste kasse (nr 4) der ikke kan fyldes ind i med brune Makroner De andre 3 kasser kan jeg flytte Makroner imellem - men selvom jeg ikke kan fuldføre spillet, så bør jeg jo få 5 mønter - og komme videre til spil 14 Kan du i det mindste ikke hjælpe med det - jeg har jo en masse "kasser", som jeg gerne vil bruge
     
  7. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej Tovepigen

    Jeg er ked af at jeg ikke kan hjælpe herfra, jeg må desværre
    bede dig om at skrive til support, så de kan få teknikken til
    at se hvad der er galt.

    Jeg har prøvet at spørge ind til om der er problemer
    generelt men ingen andre har oplevet lign og jeg
    kan ikke selv få problemet til at ske, så det er
    desværre en sag for support.

    Jeg håber de hurtigt finder og løser problemet.

    Mvh
    Pindgris
     
  8. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Jeg har prøvet --- med Google oversættelse - men jeg kan tilsyneladende ikke sende den -- fordi den kræver en eller anden bevis for, at jeg er et menneske .... og det kan jeg ikke finde ud af (ikke alle har en Realeksamen eller mere - jeg er en af dem)

    Jeg har fumlet med billederne og til sidst lykkedes det tilsyneladende at sende formularen
    Men Tak fordi du ikke har opgivet mig; men sendt mig videre - måske de næste kan hjælpe mig
     
    Sidst redigeret: 16 Januar 2024
  9. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Godt det lykkedes dig at sende den og jeg er sikker på de nok skal hjælpe dig.

    Mvh
    Pindgris
     
  10. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hej igen Tovepigen

    Hvis du ikke allerede har fået svaret fra support, så kan jeg fortælle dig at
    level 13 nu er gennemført uden problemer, Jeg tror du har fået
    startet forkert og så er det gået galt med den sidste æske.

    Heldigvis var der ikke noget galt med spillet og du kan nu komme
    videre.

    Rigtig god fornøjelse.

    Mvh
    Pindgris
     
  11. Tovepigen

    Tovepigen Forum analytiker

    Så mange, gange Tak ... Jeg har fået svar; men på engelsk Derfor dejligt, at du "oversætter" svaret. Har løst 14 og 15 og de virker -- bortset fra at jeg ikke får ekstra gaven ... men pyt det skyldes nok at jeg måske er for langsom til at løse opgaverne.(jeg får ranken og det er jeg glad for)
     
  12. Pindgris

    Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

    Hejsa

    Da problemet er løst og du er kommet godt videre,
    så lukker jeg tråden.

    Mvh
    Pindgris
     
    Tovepigen synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.