Magisk ranke og ranke items tilbud spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MOD-Ara, 24 September 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg kan ikke få navnene vist på min ipad, derfor søgte jeg i faq og til sidst her på siden :cry:
     
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Et kig i FAQ for Fuldmåne -> items
    vil sikkert kunne hjælpe dig (de sidste 3 er fra sidste fuldmåne opdatering) da FAQ som skrevet i OA ifm med fuldmåne opdateringen blev opdateret samtidig med annonceringen.

    Vores FAQ sektion indeholder mange nyttige informationer så den er altid et godt sted at lede når man mangler information.

    God fornøjelse med din ranke :)
     
  3. nicorette

    nicorette Aktiv forfatter

    Hej,

    Jeg synes eventen er en rigtig god idé, men er ærgerlig over, at det ikke er muligt at købe items til:

    1) Party-billet magisk ranke-række 1 (blomsterranke)
    og
    2) Party-billet magisk ranke-række 2 (fugleskræmselsranke)

    Jeg ved godt, at nogle af de forskellige items ikke længere kan vindes i party-hjulet, men jeg synes, det bør være muligt for nyere spillere at købe de forskellige items til en rimelig pris. Rankerne er utrolig gode, og det er en væsentlig ulempe ikke at have dem. Jeg håber, I vil overveje en måde, hvorpå nyere spillere også kan få disse ranker udfyldt. Tak :)
     
    Sidst redigeret: 28 Marts 2017
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej nicorette

    Dit indlæg er lige flyttet til denne allerede eksisterende spørge/feedbacktråd ;)

    Magisk Bønnestage items tilbud denne gang er rettet mod event ranker som OA også beskriver.

    De ranker du nævner er ikke event ranker - om det på et tidspunkt bliver muligt at opnå manglende items
    til de special ranker du omtale ved vi ikke på nuværende tidspunkt. Men jeg kan kun opfordre til at følge med i OA sektionen og se hvad der sker på dette område.

    Fortsat god dag
     
    nicorette synes godt om dette.
  5. nicorette

    nicorette Aktiv forfatter

    Tak Mod-Ara - både for flytningen af min tråd og for opklaringen:) Jeg håber min besked bliver sendt videre til BP, da jeg tror, der er mange, der krydser fingre for at få de ranker udfyldt ;)
     
    Sidst redigeret: 28 Marts 2017
  6. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Så lidt - og du behøver ikke håbe....
    AL feedback skrevet på dette forum i Spørge/feedbacktråde sendes videre - intet holdes tilbage.

    Og som skrevet før - jo flere DA/NO farmere der skriver feedback jo tydeligere høres jeres stemme......
    er der kun en eller ganske få der skriver ja så drukner det nemt i mængden af alle andre landes feedback.

    Det var så en lille opfordring til alle giver sig tid til at skrive feedback på events, tilbud, nye funktioner osv.
    vi er jo mange flere medlemmer her på forum end de ganske få der skriver i feedbacktrådene:music:
     
    nicorette synes godt om dette.
  7. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Sad lige i min stille stund og tænkte; Det kunne da være meget sjovt for specielt nye farmere, at når disse items bliver sat til salg, så ville det være muligt at købe skyen også. Det slog mig nemlig, at jeg gentagende gange har læst at folk netop ikke har fået skyen/ranken, men tilgengæld ofte har opnået at få alle items.
    Kan da osse være det bare rabler for mig i dag xD, det var bare en pludselig indskydelse... :)
    Men mhs til feddback syntes jeg det er rigtig fedt at der er mulighed for dem der ikke nåede et item, at de nu kan få det på denne måde.
     
    nicorette synes godt om dette.
  8. farmtosse

    farmtosse Kommende forfatter

    Er det mig, der har misforstået noget ???? Skulle der ikke være Magisk bønnestage items tilbud ??? fra 28/3 - 31/3.
    Jeg kan intet finde på fanen sæsontilbud :(
     
  9. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Tryk på uret ude til venstre på farmen, der ligger den hos mig.
    Den ligger også på nyhedssiden under indkøbskurven.
     
  10. farmtosse

    farmtosse Kommende forfatter

    Desværre, ikke hos mig, kun tilbud på høsthjælper abonnement :sleepy:
     
  11. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Slet cookies og opdater siden.
     
  12. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmtosse

    Hvis ikke du ser tilbud på items til eventranker på din nyhedsside/eventur,
    så er det fordi du ikke mangler items på de ranker der er inkluderet i tilbuddet.

    Som du kan læse i OA så er det individuelle tilbud der findes i Gårdbutikken
    ud fra om man mangler items til de event ranker der er med denne gang ;)
     
  13. farmtosse

    farmtosse Kommende forfatter

    Ok, tak for svar MOD-Ara.
    Det er da rart, man ikke kan se tilbuddene, i ranken, selvom man har dem, sådan var det tidligere.
    Mvh. farmtosse
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.