Magisk ranke ændring

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af johnhan, 2 December 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Jeg er altså ikke så glad for den ændring, jeg starter altid fra toppen og skal så nu klikke op til 16 gange for at komme der op, not funny.

    Mit foreslag er at der kommer en "til toppen" knap. Så kan alle blive tilfredse :)
     
    natkat1, lise1606 og loba10 synes godt om dette.
  2. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    jeg er helt enig, det var da en stor forbedring med den fejl der gjorde at vialtid startede fra toppen
     
    natkat1 synes godt om dette.
  3. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Jeg kan stadig starte i toppen... ved ikke om der er noget jeg er gået helt glip af....o_O
     
  4. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg vil gerne tilbage til den helt gamle måde, hvor vi blev stående hvor vi gik ud, men ved opdatering af farmen kom vi til level 1 på bønnestagen.
    På den måde kan vi kort forlade ranken og vende tilbage til en enkelt "gren" derskal høstes inden for en kortere tid. Efterhånden er ranken så lang, at der skal temmelig mange klik til bare at nå midten - jeg har 20 levels.
    Men jeg vil ikke klage, det er gode EP i stedet for at items bare stod i laden og samlede støv. :D
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.