Magisk bønnestage kontra FAQ

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af vandijk1955, 11 April 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Det er temmeligt frustrerende, at krydsreferere "magisk bønnestage ranker" på farmen,
    med FAQ's oplysninger mht. navnene på skyrækkerne.
    Ved ikke om min fomodning er korrekt, men det tyder på, BP ændrer navne efter behag,
    uden at informere MOD's, så disse kan rettes i FAQ's.
    Det ville være skønt, at kunne søge ordentligt.

Jeg kan nævne flere ranker, der har fået ændret deres navn:

I FAQ - Gratis start ranke
    I farm ranken - Basis ranke 1, 2, 3
    ---------------------------------------------------
    I FAQ - Ulven som nabo
    I farm ranken - Midnat-ranke
    I FAQ - Julemands konference 2014 ranke
    I farm ranken - NisseKon-ranke
    I FAQ - Mystik fra Down under-ranke
    I farm ranke - Orion-ranke
    I FAQ - Kastanjefest 2014
    I farm ranken - Høst 2014-ranke
    Disse, er kun dem jeg lige har bemærket, er sikker på, der er flere...
    Det gør det totalt umuligt, at benytte søgefunktionen, som Mod's anbefaler.
    Ta' nu at få det rettet, eller ansæt nogle, der tager sig specifikt af dette.
    Mvh. vandijk1955

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Til info har vi i MOD-Teamet i knap et år rapporteret utallige fejl oversættelser, ændringer uden besked mm på funktionen Magisk Bønnestage.

Samarbejdet med loca/oversætterne om at få ryddet op og ensrettet omkring den funktion i spillet er tæt på at være afsluttet.
    Når dette er sket vil FAQ gennemgå en gennemgribende opdatering så snart der er tid i teamet.

Til afslutning vil jeg lige sige at din tone i din afsluttende bemærkning finder jeg ikke iorden - vi arbejder mange timer hver dag, hver uge året rundt for at sikre bedst mulig info til de dansk/norske spillere men kan ikke trylle eller tvinge noget igennem loca/oversætterne og kan ikke rette i vores FAQs før vi ved hvad vi skal rette til!! 8)

3. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Det var ikke ment som nedsættende, og beklager din opfattelse af bemærkningen.
    Det var en tanke, om, at der kunne være en medarbejder/frivillig, der udelukkende tog sig af FAQ's,
    og ikke deltog i det øvrige forum arbejde.
    Jeg undskylder dig mange gange, hvis jeg skulle have fornærmet dig,
    er overbevist om, i gør et stort arb. med den tid i nu kan afsætte, fra real life.
    Mvh. vandijk1955

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Som sagt før vi er et lille team som arbejder frivilligt og jeg ville elske at det var muligt et team medlem udelukkende kunne arbejde med at holde FAQ sektionen opdateret men sådan er virkeligheden ikke så længe teamet er så lille.

Meget af det arbejde vi laver foregår i "kulissen" ifm test, rapportering derudover bruger vi megen tid på udarbejdelse af FAQs, holde dem opdateret og forberede OAér....så besvarelse på forum er en lille del af det vi laver.

Jeg tror vores RL mener det er den anden vej rundt 8)

tråden lukkes som besvaret

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.