møllen tæller ikke rigtigt.

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af plerik, 12 Februar 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. plerik

plerik Exceptional talent

når jeg vil bruge møllen til power foder ( jeg har mølleabbom) . så tager først 4,30 t - nr 2 13,13,13 t. -nr 3 22,13,13 t . nr 4 31,13,13 timer ? .

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det er nok fordi dit abb. snart udløber, jeg har selv været ude for det samme.

3. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej plerik

Vi har ingen meldinger om fejl på fodermøllen og når jeg tester finder jeg ingen problemer.

Jeg vil anbefale dig at læse FAQ for fodermøllen (og andre steder på forum) om udregning af tider ifm møleabonnement

4. tjocker

tjocker Forum general

Hej plerik. Det første du skal tjekke er om dit mølleabonnement er udløbet. Under eventur er der dit skjold, tryk ind der og der vil være en mølle som fortæller, hvor lang tid du har tilbage af dit mølleabonnement. Dernæst kan du blive påvirket i møllen, hvis du har den ranke i skyen som giver forkortet foderproduktion bonus 10% i et bestemt antal timer.
    Jeg har ikke mølleabonnement og hos mig tag 1 powerfoder 8 timer og 16 min, sætter jeg 2 over så kommer tiden op på 17 timer og 16 min. Som du kan se så passer det ikke sammen og jo det gør det. Den første powefoder bliver påvirket af ranken som sætter fodertiden ned mens den anden powerfoder er på normal tid(9 timer), derfor rykker tiden 9 timer frem..
    I dit indlæg er der også præcis 9 timer mellem hver efter nr 2, derfor er mit bud at du har aktiveret denne ranke i skyen uden at lægge mærke til det og derfor passer tiden ikke.. Men jo tiden er rigtig og møllen virker som den skal. Der er ingen fejl.

ofeia synes godt om dette.
  5. plerik

jeg har ca 100 timer tilbage af mit mølleabonnement . ifølge min tæller under buffer

6. plerik

har lige tjekket og har nøjagtig 84 t og 40 min tilbage . så det kan ikke være der fejlen er ? .
    må kontakte support .

7. tjocker

tjocker Forum general

Hej igen plerik. Du er selvfølgelig velkommen til at skrive til support og spørge om hjælp. De kan tjekke din farm, se om din ranke er/har været aktiveret i den periode du har oplevet forkert tid. Dog vil jeg sige at hvis der var fejl i spillet på møllen var der nok flere klager fra folk end dig da det så ville ramme alle. Kan også læse tidligere i tråden at MOD-Ara ved test ikke har fundet problemer ang. møllen.
    Jeg kom med et bud på, hvad dit mølleproblem måske kunne være - mener du stadig der er fejl må support tag over og se hvad de kommer frem til.

8. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

For mig, lyder det som om, du skal en tur forbi Flash, og slette cashe.
    Det gør du nemmest, ved at højre klikke på spillefladen, og vælge Globale indstillinger,
    og på første fane, klik på Delete all.
    Evt. også slet midlertidige internetfiler.
    Og ja, genstart browseren.. så vil jeg tro dit problem er væk.. :p

9. tjocker

tjocker Forum general

Ellers tjek tiden på foder. Hvis 1 stk foder tag 5 min så skal 10 stk foder tag 50 min. Hvis der er fejl i din mølle så rammer det alt - altså også produktion af foder.. Prøv at gøre det som vandijk1955 skriver. Slet cashe, cookies og midlertidige filer.. og se om du så ikke har en mølle som virker..

10. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden

Jeg er sikker på at plerik har forstået budskabet og også at han allerede havde forstået det efter MOD-Ara havde givet sit besyv i tråden.
    Når der er givet en korrekt besvarelse i en tråd eller der er meldt fra moderator, at et eventuelt problem er noteret, så virker det overflødigt og forvirrende at andre brugere over strømmer tråden med yderlige indlæg, det gør forum uoverskueligt og er ikke okay i henhold til forum reglerne.

Jeg spekulerer på hvorfor jeg sidder med en fornemmelse af at der nærmest er en konkurrence kørende, jeg finder det sært at i flere tråde, forekommer der forklaringer som i detaljerne nærmest minder mest om - man tager med højre tommel og pegefinger- jeg finder dem på grænsen til at være nedladende og det bryder jeg mig afgjort ikke om at se. Jeg forventer derfor dette ophører asap og at man kun bidrager hvor der reelt er et behov, det er man så tilgengæld også yderst velkommen til.

Da tråd opretteren melder om kontakt til support, lukkes tråden som besvaret.

Mvh
    Pindgris

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.