Møllen stopper for hurtigt

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af johnhan, 25 Marts 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Satte 2 PF og 11 bæverfoder igang inden jeg gik i seng, ialt skulle det være færdigt omkring kl. 19. Da jeg loggede ind i dag til eventet et par minutter over 14, da var mølle stoppede, jeg ved ikke om den har lavede det jeg satte i gang... Prøver at skrive ned i aften hvad jeg har før jeg sætter møllen igang...

    Loggede ind på min anden farm, der var møllen også stoppet selvom den skulle være igang med 2 PF...
     
  2. meba091

    meba091 Forum prof

    Det oplevede jeg også i går, men ville ikke skrive noget da jeg blev usikker på om det bare var min fantasi der løb af med mig (måske jeg havde glemt det):oops:. Men jeg er alligevel rimelig sikker på at jeg huskede at sætte møllen igang. Pf stod som nr 2 i køen og jeg ved heller ikke om det blev lavet. Tjekker også nærmere efter i aften.
     
  3. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Jeg er 100% sikker på jeg har sat 2 PF over på begge farme, det er samme rutine hver aften, mangler bare at se om de så blev lavet.
     
  4. meba091

    meba091 Forum prof

    Jeg oplever at møllen går i stå når pf sættes som nr 2 i køen. Det er sket i nat og nu til formiddag.
     
  5. ofeia

    ofeia Forum halvgud

    Jeg har lige sat 2 forskellige ting over i Bahamarama møllen, ingen problemer her, møllen kører fint.
     
  6. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    det er også noget jeg har prøvet, men jeg troede at det måske var mig der havde lavet en fejl
    bruger chrome Id: 25624662
     
  7. Greenmama62

    Greenmama62 Aktiv forfatter

    Jeg har også mistet powerfoder produktion i nat, samt det jeg havde sat i kø, på fastlandet. PF var igangsat da jeg loggede ud.
    Bahama møllen har kørt fint.
    V.H Greenmama62
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden...

    Jeg har pt. ingen informationer om at der skulle mistet foderproduktion så jeg har brug for meget mere detaljerede informationer som:
    • Hvad tid sættes møllen igang?
    • Hvor mange enheder foder og hvilken slags sættes over?
    • Hvilke buffs med indvirkning på møllen er sat igang og hvornår?
    • osv.
    Uden detaljerede informationer er det meget svært at tjekke hvad der er sket....
     
  9. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    jeg har kun mølleabonoment, sætter sædvanligvis møllen igang /tilføjer det næste foder produkt om morgenen
    således også igår og der helt sikkert mere end 24 timer tilbage, men i morges var møllen stoppet
     
  10. Greenmama62

    Greenmama62 Aktiv forfatter

    Satte møllen igang omkring omkring midnat med 4 PF, og satte 20 frøfoder i kø.
    Har mølleabonnement, ingen andre buff´s igang til foderproduktionen.
    Loggede ind ca. kl 10.30, og fastlandsmøllen var gået i stå, og tom på listen.
     
  11. meba091

    meba091 Forum prof

    I går omkring kl 23 satte jeg 100 æselfoder over, i køen stod der vist nok 4 pf. (muligvis 3 eller 5)I morges satte jeg også et mindre antal alm. foder over (kan desværre ikke huske hvad) og 2 eller 3 pf i kø. Begge produktioner var stoppet da jeg igen loggede ind i spillet. Jeg har mølleabonnement og ellers ingen buff på møllen.

    Beklager min manglende hukommelse:oops:. Jeg skal nok skrive det ned i aften, så jeg igen i morgen kan give besked, hvis møllen stopper.

    Google Chrome og seneste Flash Player
    Id 36290067
     
  12. kehlet

    kehlet Forum hertug

    Jeg er lige kommet hjem og er rigtig ærgerlig over at min fodermøller er stoppet i utide.
    Jeg har mølleabbonnement og startede min Valentins Kærlighedsranke ca. 07.30 derefter satte jeg 6 gøgefoder i gang samt til efterfølgende produktion power foder til 51 timer( det må være 17 enheder da produktiontiden kommer på 3 timer med buff). Nu kan jeg sætte i gang igen, men min buff er løbet ud øv.
    Jeg bruger Google Crome
     
  13. meba091

    meba091 Forum prof

    Lidt flere nøjagtige oplysninger om møllen...

    Ca 19.30 satte jeg 100 kofoder over og 5 pf i kø. Til morgen var møllen gået i stå. Jeg loggede af ved 23-tiden og der kørte møllen.
     
  14. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej i tråden,
    vi har meldt det videre i systemet.

    så snart vi ved mere vender vi tilbage
     
    meba091 synes godt om dette.
  15. blimunda

    blimunda Forumnoob

    Øv, at jeg ikke havde set denne tråd. Nu har jeg flere gange sat to gange Power foder over (2x8 som skulle tage 2x72 timer). Den forbruger varerne, men stopper allerede dagen efter, selvom alene den første burde have kørt i tre døgn. Det samme sker på mine andre farme. Desværre er det (heldigvis..!) ikke information, der lagrer sig i hukommelsen (min, ikke computerens), så der går lige et par dage inden man begynder at studse over det.

    @MOD-Ara
    Når du beder om mere nøjagtig information, så er det som sagt ikke noget der lagrer sig i hukommelsen. Så hvis man skal give et mere nøjagtigt billede, er man nødt til at sætte endnu flere varer over, som man jo så véd går til spilde. Det har jeg ikke lyst til. Så du må nøjes med at tre døgns produktion stopper efter mindre end ét døgn, efter den nye mølle er introduceret. (Faktisk er det jo seks døgns produktion..!) Men det ved Farmerama sikkert allerede. Det er nok ikke kun os det sker for.
     
  16. MOD-Shaman

    MOD-Shaman Guest

    Hej blimunda,

    som også allerede skrevet, er fejlen meldt videre, og vi afventer mere information.

    hvis vi skal tilføje dig til de efterhånden nogen rapporter der allerede er givet videre, har vi udover de informationer som MOD-Ara beder om længere oppe, også brug for Bruger id, browser, flash version - kort sagt - de informationer vi beder om i skriver når i melder fejl, jvf. tråden Vigtigt - Læs før oprettelse af fejlmelding! - som ligger øverst i denne sektion.

    ;)
     
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.