Mølleabonnoment og ranketilbud valentin

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af KarinaN., 13 Februar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. KarinaN.

KarinaN. Forum stormester

Hej.

Håber nogen kan hjælpe mig. Jeg har købt mølleabonnomentet, så tiden i møllen blev halveret. Dette virkede fint. Men da jeg så købte ranketilbuddet, som i øjeblikket er der, som bl.a. forkorter tiden med 10% over 6 timer og aktiverede den, så havde jeg lige pludselig ikke halveret tiden mere, men kun med de 10% som ranken giver. Jeg har stadig abonnomentet, men tiden er ikke halveret. Har opdateret og slettet hvad jeg kunne.
    Kan de to ting ikke fungere sammen?

Hilsen
    KarinaN.
    ID: Id: 39918078

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Jo de 2 ting kan godt fungere sammen - og gør det også :)
    Men.....lige nu er der et lille problem der gør at den forkortede tid først vises når produktionen startes.
    Teknikkerne er informeret ......

3. KarinaN.

KarinaN. Forum stormester

Super.
    Mange tak for det hurtige svar :)

4. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

Når nu tråden allerede er lukket, må man jo oprette en ny, kun for at skrive at det virker stadig væk ikke. -.-

5. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Som MOD-Ara allerede har svaret, så er problemet meldt videre til teknikerne.

Det virker som det skal, men produktionstiden i møllen viser forkert før produktionen startes.
    så snart man sætter møllen igang med produktionen vises den korrekte tid.

vi vender tilbage så snart vi ved mere.

6. tipsen

tipsen Aktiv forfatter

Det gør den så heller ikke hos mig, og jeg har lige haft slette, de der forskellige "småkager" m.m., fordi min mølle vist normal tid, og da jeg så satte den igang viste den 4:00 timer på powerfoder. Jeg har mølleabonnoment.

7. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

For at ranken skal virke på tiden i møllen skal den høstes før møllen startes. Ranken reducere kun tiden i møllen i 6 timer.

Hvis du mener tiden ikke er blevet reduceret korrekt kan du skrive til support via support formularen og de kan tjekke de præcise tidspunkter for hvornår ranke og mølle er sat i gang.

Jeg kan dog tilføje at eneste problem der er pt. er at tiden først reduceres når produktionen er startet som tidligere svaret - dette har jeg personligt testet flere gange