Mølle redesign og stjerner feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 16 April 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd kan bruges hvis I har feedback til bekendtgørelsen
    fra Farmerama community teamet som kan læses >her<

Farmerama teamet​

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Tak for at der bliver lyttet til os.
    Jeg vil nu meget nødigt have den gamle mølle tilbage, jeg kan godt lide den nye der er kommet. Tror jeg er en af de få der kan det.
    Dejligt at stjernerne kommer tilbage igen i event opgaver.

bondeknold70 synes godt om dette.
  3. Greenmama62

Greenmama62 Aktiv forfatter

Så jeg forstår det sådan:
    At møllen forbliver i sin nuværende form, og at man ikke skal kunne afbryde sin igangværende produktion, uden at miste det der er lavet.
    At buffsystemet forbliver uigennemsigtig, specielt når der er sat foder i kø.

Jeg kan med min bedste vilje ikke se at BP har lyttet til de mange klager, men at vi har fået en gang sludder for sladder, hvad angår møllen.
    Så selv om BP næppe går nedenom og hjem af den grund, skal jeg ikke bruge penge på mølle-abonnement mere.

MamasMood og meba091 synes godt om denne.
  4. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jeg kan også lide den nye mølle, lige bortset fra det med at man ikke kan afbryde uden at miste det hele. Der står at der er pga tekniske årsager, men det har da fungeret i årevis førhen.

Det kan godt være der bliver lyttet, men står der noget om at de vil lave noget om? Syntes oversættelsen er lidt google agetig.

5. MOD-Ara

Hej

Buff der forkorter tiden i møllen virker i buffens løbetid som tidligere svaret. Når en buff aktiveres justeres tiderne i møllen - også på allerede iganværende produktion. Virker buff længere end produktion i første felt beregnes resten af buff tid på næste felt osv. Alle tider i møllen er aktuelle medregnet buff.
    Der har været startproblemer med buff beregningen i den nye mølle men der er og bliver arbejdet hårdt på at få styr på disse problemer.

6. MOD-Ara

Hej

Det har fungeret før i den gamle mølle - ja...............men med den nye mølle med kø funktion mm er der andre tekniske ting der skal tages højde for bl.a beregning af buff på mere end 1 felt.

7. natkat-

natkat- Junior ekspert

Jeg kan godt lide den nye mølle! Er specielt glad for foder-kø'en - men ville dog stadig ønske en mulighed for at kunne producere mere end en type foder ad gangen! :p

Men jeg er utilfreds med, at det ikke længere er muligt at bruge af foderet, før hele mængden er færdig-produceret! For mig er det i hvert fald en stor ulempe - det var noget af det, jeg var mest glad for ved det gamle mølle-system! :cry:

MamasMood og xolenka synes godt om denne.
  8. metteb

metteb Forum-lærling

Ja jeg hører også til dem der er glad for den nye mølle. Især når man som jeg kun laver 5 - 10 foder af gangen. Håber da ikke vi skal have den gamle tilbage igeno_O

9. ofeia

ofeia Forum halvgud

Du har da mulighed for at sætte 3 forskellige slags foder over i hver mølle.

10. kehlet

kehlet Forum hertug

Ud af meddelelsen kan jeg læse at den nuværende mølle ikke bliver ændret, meeen BP har da læst vores jammer og frustrationer, men vil ikke gøre noget ved det.
    Jeg har mølle abonnement og har haft det fra start. For mig er det en stor ulempe at jeg ikke længere bare kan sætte møllen i gang med max PF. I den gamle mølle kunne man så bare afbryde, hvis der var andet foder der var påtrængende og så derpå starte møllen med PF igen. Ligeledes under events med brug af møllen kunne produktionen bare stoppes.
    Måske var det den metode der skar BP i øjnene - salget af PF faldt - så vi må hellere mane ideen helt til jorden så kunderne får sværere ved at lave deres eget P
    Jeg synes det er en meeeget stor forringelse der ikke bliver opvejet af at man nu kan sætte foder i kø. Til hvad nytte skal der sættes foder i kø, det er da bare for at det kan blive annulleret igen, ellers skal man da nøjes med at lave 2 af gangen.

-natkat-, MamasMood, plerik og 6 andre syntes godt om.
  11. Farmor1952

Farmor1952 Forum-lærling

Jeg er blevet meget glad for det nye mølledesign. Dejligt at man ikke skal vente på at møllen bliver færdig med en slags foder, men at man både kan lave 3 slags foder, samtidigt med at man kan lave tilsvarende på øen. Den er let at gå til og giver et mere samlet overblik over fodermangel i de respektive stalde. Jeg kan kun sige, at jeg er super godt tilfreds. (Y) Godt gået til teamet :)
    hilsner fra
    Farmor58Id: 21566414

Farmor.JB og metteb synes godt om denne.
  12. plerik

plerik Exceptional talent

det nye mølle design er fint . men har en enkelt fejl . og det er at man ikke kan afbryde produktionen uden at miste alt .
    lige nu idag der kører vi et avls event og der kunne det være dejligt at man kunne bruge af det foder som man produkcerert inden at det er helt færdig ? .
    så det er ønsket fra mig at foderet bliver lagt på lager . lige så snart at det er færdig produkceret

-natkat-, Farmor.JB, MamasMood og 1 anden person synes godt om dette.