Mød dinosaurerne spørge-/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af Grønært, 7 Maj 2025.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Eventet foregår på det specielle eventområde.

2 eventafgrøder:
    Kraniesiluet 5t - område 1 på eventområdet
    Ammonitia 10t - område 2 på eventområdet
    1 drop item - udgravningsredskaber - fra afgrøder på eventområdet

Eventområdet består af 2 områder. Vi skal vælge, hvilket område, der skal startes
    med – det andet område bliver åbnet, når opgave 11 fuldføres.

Begge områder har 81 1x1 marker – startfrøene er ikke i laden, men står klar til
    høst på hvert sit område.

Kommer beholdningen under 5 bliver der suppleret op til 5 igen, hver 5. time.

Som vanligt med event spillefeltet så er det ikke muligt at bruge vores sædvanlige
    hjælpemidler, såsom gulerod-æble-chutney, supergødning m.m. - kun vand og alm.
    gødning. Ja så er der også frugtpandekage, hvis man skulle have lyst til at trække
    kortet – denne reducerer grotiden med 20% i 48 timer.

Det er forudbestemt, hvor de 2 eventafgrøder kan sås, men ellers er det bare at så,
    samle drop item, aflevere til opgaverne osv.

I dette event er der en selvstændig del, hvor vi har mulighed for at fuldføre forhistoriske
    ordrer og derved optjene ekstra belønninger. Det foregår på samme måde som når vi
    laver opgaver i markedshallen. For at komme til de forhistoriske ordrer trykkes på denne:

Der er 2 kunder og ordrernes krav kan ses til venstre og belønninger til højre, når
    opgaverne åbnes. Ordrene nulstilles hver 6 time – de kan også nulstilles vha. en
    ”Fluxkompressor” – en af gevinsterne i ”Kasse med forhistoriske godbidder”.

Den engelske FAQ, hvorfra oplysninger og animationer stammer, kan ses her – jeg har
    også et enkelt billede fra den ungarske FAQ, der kan ses her (ja jeg har været vidt omkring denne
    gang
    ) - afleveringskrav og belønninger kan ses her

LeneMor, farmholm, Migmig63 og 1 anden person synes godt om dette.
  2. skovbær

skovbær Forum-lærling

hvornår starter evnet ?
    kl er 1400 kan ikke komme på venetområdet

3. skovbær

skovbær Forum-lærling

eventområdet

4. Sommerfugl

Sommerfugl Kommende forfatter

det er udsat på grund af problemer men de skriver at de starter kl 16:00

5. skovbær

skovbær Forum-lærling

ok mange tak

6. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

Jeg kan ikke aflevere Amnonitia (dem der tager 10 timer at dyrke) ....Skulle jeg havde begyndt med at dyrke Kraniesihuel (5 timer) i stedet for ??? Jeg har fået 5 stk , men kan ikke lave dyrkningsområde til dem

Mærkeligt nu kan jeg aflevere Amnonitia ---- men stadig ikke i Forhistoriske ordre - fordi jeg kun har 5 Kraniesihuel

Sidst redigeret: 10 Maj 2025
  7. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Eventet består af 2 dele - 1 for hver eventafgrøde. Hver afgrøde har hver sin del af dyrkningsområdet, hver sin indgang til aflevering ift hvilken afgrøde vælges først og hver sin kunde i ordrevinduet.

Se billeder herunder hvor det er Ammonita afgrøden der er valgt fra start derfor er indgangen til aflevering af den anden afgrøde (2) skjult.

Håber det giver mening ellers så skriv lige igen :)

ScreenHunter 4134.png ScreenHunter 4135.png

8. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

ÅÅÅ jeg har ikke set, der var 2 leverings steder Men Tak for oplysningen