Feedback Måneskinskøbmand feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 31 Januar 2018.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej farmer

    Denne tråd er alene beregnet til afgivelse af feedback for: Måeskinskøbmand

    Vi er glade for du tager dig tid til at give den mening tilkende og kan oplyse dig om at den samlede feedback for dette event, vil blive sendt til udviklerne ved minimum 10 feedback indlæg.

    Har du eventuelle spørgsmål til eventet er du velkommen til at poste dem i debat og spørgsmålstråden som du finder i diskussionssektionen.

    Farmerama Teamet
     
  2. Tuppehøne

    Tuppehøne Forum kommissær

    Alltid fint med ekstra lang fullmånenatt. :D.
    Jeg deltok ikke så mye i eventet. Jeg tok bare høyre side-stigen, for å få gullbananer, og så foret jeg en flaggermus eller to. Det er veldig mange fullmåneoppgaver i Bondesamfunnet, og jeg jobber spesielt med å utvide de nye landområdene. Ranken til dette eventet var bare sånn passelig bra, så jeg prioriterte ikke den. Fordelen med slike eventer, er at mange kan delta på sitt nivå, og få et utbytte som passer.
    Jeg ser det kom en ny varig plante på fullmåneområdet, og jeg synes det holder nå. Det blir lite tid til å få mange av hver.
    Hilsen Tuppehøne.
     
  3. -proxy-

    -proxy- Aktiv forfatter

    Dejligt med langt fuldmånenat. Vi har efterhånden mange forskellige afgrøder og andet dertil, så det kniber med at få noget i laden. Godt sammensat med event og ny blivende afgrøde og lidt ekstra med flagermusene. Præmien med eventplanten var lidt flad, når opgaven var færdig, det var jo ikke en blivende afgrøde. Ellers gode præmier og drops kom også fint uden stress
    Helt igennem et dejligt event/fuldmåne
     
  4. CORNELIUS75

    CORNELIUS75 Avanceret

    Jeg kan godt lide fuldmåne konceptet, at man ikke bare kan købe sig tingene, men er nødt til selv at yde en indsats. Rigtig dejligt at vi havde god tid denne gang. Dog kom jeg i tidsnød til sidst med hensyn til fodring af flagermus - der gik for lang tid mellem de kom, så de sidste 25 foder er spildt. Tja der er jo også et liv uden for FARMERAMA der skal passes.
    Lidt træls med alle de giftsumak der kom i gave fra flagermusen. Da de ikke er en blivende afgrøde kan de heller ikke bruges til noget.
    Alt i alt godt tilfreds med eventet og gode gaver/præmier fik jeg også.
     
  5. tika

    tika Forum prof

    Et dejligt event god tid, kan godt lide fuldmåne konceptet, at man ikke bare kan købe sig tingene, men er nødt til selv at yde en indsats.:)
     
    Tuppehøne synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.