Månedskalender

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af MamasMood, 24 April 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MamasMood

MamasMood Kommende forfatter

Jeg synes kalenderen opdateres for sent, så man ikke kan planlægge sit spil.
    >:(
    Mamas Mood

2. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg synes det er super dejligt at vi overhovedet har en kalender, en sådan fandtes ikke da jeg begyndte på spillet. :D Tidligere fik vi alle events og opgaver med omkring et døgns varsel, så ja der var det rigtig svært at planlægge.
    :oops:;)

KarinaN. og xolenka synes godt om denne.
  3. zaritza

zaritza Junior ekspert

Jamen de store events er jo også annonceret. Jeg tror ikke altid MOD's ved hvornår der kommer babyboom og de andre små events. De kan have en formodning ja, men de kan jo ikke annoncere på deres formodning, for hvis den er forkert er det også galt. Er rigtig glad for kalenderen. Men måske kunne man få vores rare MOD's til at sige videre at det ville være rart med info 1 dag tidligere end nu. Men for mig er det fint som det er nu

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Nu ved jeg ikke om du mener forum kalenderen eller preview måneds kalenderen.........men begge dele opdateres når vi må.
    Forum kalenderen opdateres hver gang der kommer en officiel annoncering.
    Den månedlige preview kalender (som ikke er en endelig kalender, men som skrevet blot et preview) opdateres når vi får den tilsendt og må poste den.

Begge kalendere er der kæmpet hårdt for at vi har, fra mange MOD teams, efter mange spilleres ønske. Det er dog ikke altid lige nemt at planlægge så langt ud i fremtiden da ting ændrer sig - nogle gange flere gange om dagen. Så jeg tror ikke næsen skal sættes op efter at få info tidligere end det sker nu.....så vil der være risiko for alt for mange udsættelser/ændringer i dator og tider - som jo heller ikke er populært eller gør det nemt at planlægge.

Håber dette forklarer lidt.....