Målspurt 2025 spørge-/debattråd

Diskussion i 'Diskussionsområde' startet af Grønært, 20 August 2025.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Grønært

Grønært Forum kontrollør

Så skal der gang i fodboldstøvlerne. Ikke som vi / nogle af os har prøvet før,
    for nu er det dette event, der har været igennem Game Teams vridemaskine.

1 event afgrøde – agerjorden og plantagen – 6 timer
    1 drop item fra afgrøder og træer på agerjorden
    1 event produkt, der produceres i møllerne
    1 event item

Desværre har jeg ikke den fornødne tid til at sætte mig ind i, hvad denne ”vriden”
    helt går ud på, så forhåbentlig kommer der noget frem i hjælpebillederne, men
    ellers må det blive ”learning by doing” – kan selvfølgelig håbe på, der er et par
    medfarmere, der har lyst til at byde ind.

Umiddelbart ser det dog ikke ud til, at eventmekanikken som sådan er ændret,
    så her henvises til vores egen FAQ fra juni 2023, der kan ses her – den engelske
    FAQ, hvorfra oplysningerne stammer, kan ses her

Tilføjelse:
    Lige pt. er der en årstalstrykfejl i overskriften i den engelske FAQ, men mon ikke
    den bliver rettet inden længe

farmholm, LeneMor, MOD-Ara og 2 andre syntes godt om.
  2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden...

Jeg beklager den manglende event FAQ.
    (jeg har i privaten været ramt af en rund fødselsdag i familien, og huset fyldt med gæster fra en anden del af landet)

Håber disse kan hjælpe lidt....og ellers så spørger I bare som vanlig så forsøger vi at hjælpe så hurtigt som muligt

ScreenHunter 4375.png

ScreenHunter 4376.png

ScreenHunter 4377.png

socceraug2025characters.gif

Figur 3 låses op d. 28/8 kl. 14

Grønært og farmholm synes godt om denne.