Lystig piratudflugt spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 2 April 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Lystig piratudflugt

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

2. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg har igen været en tur forbi tysk forum
    Det nye event der starter i morgen foregår på eventpladsen - husk at buff ikke virker der f.eks +2zæk osv.
    Afgrøder to slags: Prismebær der tager 5 timer og slapper der tager 7 timer. Der kommer også et drop fra eventområdet: Åben kokosnød
    Der er to drops mere i eventet: Træplanker der kommer på de tre hovedmarker og Blomsterkrans der kommer fra de tre marker på øen. Drops kommer fra fra det hele (planter, træer, stalde)
    Der er også to mølleprodukter: Surfbræt der kræver 60 slapper og 40 træplanker og kokosnødcocktail der kræver 50 prismebær og 8 Åben kokosnød.
    Tjek evt. selv på tysk eller engelsk forum

Letmatrosen, dli05, ofeia og 2 andre syntes godt om.
  3. Tovepigen

Tovepigen Forum kommissær

....Du der var så flink sidste gang ....vil du sætte det engelske link ind ??? Jeg har en chance ved at lade Google oversætte . Tak det betyder meget for mig og "mine evner" til planlægning

4. Tovepigen

Der er en ting mere - jeg bare undrer mig over - når jeg læser vejledningen på Nyheds siden ??
    Hvis man vil have alle opgraderinger til Strandbar så skal man løse alle opgaver i Piratferien og og " Købe den enorme piratudflugtskurv i Gårdbutikken" (12.99 euro)
    Siden hvornår er man tvunget til at købe tilbehør, for at klare opgaverne (få ranken)??????

5. MOD-Ara

Hej

Jeg går ud fra du mener teksten på event layer info siden om item Strandbar?
    (hvis du mener nyhedssiden må du lige vende tilbage med hvad og hvor du præcist har læst det)

Item Strandbar kan opgraderes 5 gange - ønsker man at opgradere med alle opgraderinger så må man løse support questen for at hente 2 opgraderinger der + købe den største kurv for at få 3 opgraderinger derfra.

Ranken opnåes ved at indlevere til opgaverne ikke ved at købe kurv mm. - se fremskridtsmåler i event layer og FAQ her på forum
    Item Standbar skal ikke bruges på ranken - altså er man ikke tvunget til at købe noget...

God fornøjelse med eventet

6. Tovepigen

Ok-ja, info siden -
    Jeg har altså meget svært ved at forstå event'erne uden vejledning.Tak fordi du gav dig tid til at forklare det. Der er så mange spørgsmål, jeg før fik automatisk svar på. (jeg kender til sygdom blandt MOD's) Kæmper for ikke at opgive event's - eller for helt at stoppe med at spille - har ellers altid været glad for spillet

7. MOD-Ara

Hej Tovepigen

Det er jeg meget ked af at læse - håber du bliver ved med at spørge her på forum når der er noget du ikke forstår og andre farmere træder til og deler ud af deres erfaringer og viden fra andre forums.

Er glad for at læse vores event FAQs før har hjulpet dig :)
    og ja teamet er lidt hårdt ramt af sygdom (ovenpå teamet er skrumpet ind) :(
    vi håber dog stadig at der er nogle farmere derude som kunne få lyst til at blive en del af teamet
    og hjælpe lidt til så det dansk/norske forum består.
    Som en start er jeg langsomt ved at vende lidt tilbage efter nogle ugers fravær, men desværre kun
    i meget begrænset omfang....men lidt er vel bedre end ingenting.....

Hanne1964, ...Tina... og Tovepigen synes godt om dette.
  8. Tovepigen

Tak for dejlig opmuntring;);)

9. tika

tika Forum prof

...Tina... og riddersvanegården synes godt om denne.
  10. Tovepigen

T a k tinka Det er til s t o r hjælp for mig (og måske også andre??!!)

riddersvanegården synes godt om dette.
  11. plerik

plerik Exceptional talent

der er på event pladsen et sted hvor at der står boost . der står at man skal bruge en frugtpandekage . kan opskriften købes ? . kan ikke finde den .
    for det er jo ikke frugtkage fandt jeg ud af .

12. lotus

lotus Kommende forfatter

Efter 3. opgradering (som skal købes) af strandbar item giver det 1 kasse som indeholder 1 frugtpandekage.

plerik og Letmatrosen synes godt om denne.
  13. plerik

plerik Exceptional talent

det var nu mere opskriften så man selv kunne lave dem jeg jagtede . de holder jo kun 6 timer

14. MOD-Ara

Hej

Frugtpandekage findes kun i den største eventkurv + fra item "Strandbar" (med 3-5 opgraderinger)
    som under eventet giver Kasse med lystig piratudflugt ved høst under eventet.
    Der er tale om et eventprodukt - derfor findes der ingen opskrift.

15. eapdaman

eapdaman Forum-lærling

hej forum
    Er dælme træt af jeg ikke kommer længere, i event da jeg ikke har nogen Koala..Ellers nemt og løse opgaver, men mangler bare den Koala.. Hvor findes den??
    Mvh eapadaman

16. tika

tika Forum prof

dem skal du frispille i abetemplet i kammer 6

eapdaman synes godt om dette.
  17. MOD-Ara

Hej

Koalaen hører til på Bahamarama - dette kunne forum søgefunktionen lynhurtigt have givet dig svar på.
    Samtidig ville du have fået en henvisning til FAQ for Bahamarama hvor du kan se hvor og hvordan koala fritspilles.

Jeg kan kun igen og igen anbefale at man prøver med forum søgefunktionen når man mangler info,
    vores FAQ sektion indeholder masser af nyttig viden :)

18. eapdaman

eapdaman Forum-lærling

Mange tak for hjælpen..Har desværre ikke nok til låse den op. ØV ØV

19. eapdaman

eapdaman Forum-lærling

Hejsa
    Jeg har søgt i lang tid, men er nok hurtig til give op. Alt er opklaret nu..

20. MOD-Ara

Hmmm det forstår jeg ikke.....
    Ved at åbne forum søgefunktionen, trykke på "Mere", skrive ordet "Koala" ville du med det samme få vist tråde med henvisning til Bahamarama ifm koala....

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.