login tid

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af lise1606, 12 Oktober 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    allerførst undskyld hvis dette indlæg er forkert placeret.
    Er der nogen der ved hvor lang man beholder sit login inden man automatisk logges ud, jeg synes det virker til kun at være ganske kort (under 30 min ).
     
  2. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    mener du på forum eller på gården? på forum har vi tidligere fået et MOD svar at de gættede på ca. 1 time, men ikke var sikre på det præcise tids interval.

    Hvis du mener på gården så kan man sagtens forblive logget på i temmeligt mange timer.
     
  3. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    det var på forum jeg mente
     
  4. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Har tidligere, på aftenen, logget ind på forum, kl. ca. 17.00, opdaterede ikke undervejs, gik ned og handlede og var tilbage ca. 45 min senere, opdaterede da, og var stadig logget ind, så det er mere end ½ time der går, før man bliver logget ud..
     
  5. vandijk1955

    vandijk1955 Forum kontrollør

    Har idag kl. 14.10, opdateret forum, med F5.. netop for at teste tiden, for aktivt at være logget ind.
    kl. 15.11, opdaterede jeg igen med F5, og var blevet logget ud.
    Så meldingen omkring 1 time, virker meget sandsynligt.