Log ind via facebook

Diskussion i 'Tekniske spilproblemer' startet af Jes-Jensen, 23 December 2020.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Jes-Jensen

    Jes-Jensen Forumnoob

    PS. Vi har fået det til at virke....

    Hej herinde i forum.

    jeg ved ikke om det er det rigtige sted og ligge det op men jeg håber det er det.

    jeg skriver her for min kæreste som har problemer med at log ind i hendes spil via Facebook på hovedsiden, den før man kommer ind i spillet.

    hvordan kan man få en kode eller kodeord så man er fri for at bruge sin Facebooks konto da der op leves problemer med at log ind jævnligt.

    Hun har ikke kunne komme ind i sigt spil i omkring 2-3 uger nu på grund af log ind problemer hvilket er for dårligt, synes jævnligt der er problemer med det her Farmerama.

    Hun bruger Google Chrome hvorfra det brudte virke men det gøre det ikke.
     
    Sidst redigeret: 23 December 2020
  2. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej

    Ifm spil vedligeholdelse 9/12 opstod der en del problemer - bl.a gik facebook logind funktionen i stykker...
    dog blev det rettet næste dag så det burde virke.

    Ved stadige problemer er det Facebook der skal kontaktes når man spiller den vej.