Loading problemer

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af katinka2003, 18 Juli 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Katinka2003,

som før skrevet - vi har givet det videre med de oplysninger du har givet os.

Det vil være fint, om du vil forsøge med en anden browser for at se om problemet er det samme, så vi evt. kan få konstateret om det blot er i Chrome det er hos dig, eller om det også er i andre browsere. det kan være for eksempel IE (Internet Explorer) eller Firefox.

kan se, at chrome i dag hedder version Version 44.0.2403.107.

Anbefaler endvidere at du endnu en gang rydder cache og flashcache - ved at følge vejledningen i teknisk FAQ sektionen.
    (som MOD-Ara skriver - det hjælper at slette ofte for tiden desværre)

Kan vi få dig til at tage et billede fra dine indstillinger i chrome plugins ang. flash ?

2. katinka2003

katinka2003 Forum-lærling

Jeg har lige prøvet med IE. Der har jeg desværre det samme problem. :(

Min Chrome version hedder det samme som din. Den siger også at den er fuld opdateret.

Jeg har, igen, ryddet cache og slettet cookies. Jeg aner ikke hvordan jeg skal rydde flashcache da jeres vejledning slet ikke ligner det der sker på mit skærm så enten er der noget galt eller også mangler jeres vejledning en ordenligt opdatering. :) Når jeg klikker (med højre selvfølgelig) på spillefladen og vælger global settings, ender jeg på en hjemmesiden i stedet for i en indstillinger boks.

Og så lige et billede af mine plugins.

Sidst redigeret: 25 Juli 2015
  3. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Katinka,

tak.
    har lige frem hævet lidt i dit indlæg.
    Det er når du forsøger fra Chrome at dette sker går jeg ud fra.

Prøv fremgangsmåden i IE.

Alternativt, prøv denne løsning med hensyn til flash cache:
    Åben kontrolpanelet
    Er ikke helt sikker på hvordan det ser ud hos dig, Men det kan se således her ud:

Find Flash Player og Åben den.
    Du skulle nu gerne være ved pkt 3 i fremgangsmåden for sletning af flash cache.

4. katinka2003

Jeg vidste ikke at man kunne slette flashcache igennem kontrolpanelet. Så jeg har lært noget nyt. Tak for det. Desværre er har jeg stadigvæk problemer.

5. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Hej katinka2003

Åbn en ny fane i chrome, og skriv - chrome://flags
    scroll ned og find punktet:
    Aktivér NPAPI Mac, Windows
    og klik på aktivér
    Genindlæs browseren, det kan muligvis hjælpe på dit problem.
    Mvh vandijk1955

6. katinka2003

Prøvet og desværre............ Men tak for ideen vandijk. :)

7. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej katinka2003

Efter at have læst dine indlæg i denne tråd igennem endnu engang må jeg sige at jeg er ret overbevist om at problemet er lokalt - altså på din pc eller din netforbindelse.

Lige for at skille de 2 farme helt fra hinanden da det virker som om de ikke er lige hårdt ramt......

Bruger id: 12892746
    • havde problemer med skovlysning - var pludselig løst næste dag og er nu vendt tilbage
    Bruger id: 9300663
    • gik i stå ved 99% loading - var pludselig løst næste dag og er nu vendt tilbage
    Jeg har en del supplerende spørgsmål:
    • Du skriver du bruger chrome - er det til begge farme? Er dette tilfældet hvilken rækkefølge logger du så ind på de 2 farme?
    • Du skriver du har slettet cache og Flash cache - lukker du browseren ned til sidst? og har du prøvet at slette efter logud på 1 farm inden du logger ind på den næste?
    • Du skriver du har forsøgt med IE - er den browser fuldt opdateret?
    • Har du forsøgt med browseren Firefox?
    • Du skriver du har prøvet på en anden pc - har den også windows Vista? Hvis det er tilfældet har du så mulighed for at prøve at logge ind fra en pc med en nyere udgave af windows?
    Grunden til alle mine spørgsmål er at loading problemerne skulle være løst ved den midlertidige løsning teknikkerne lavede torsdag.
    Det kan dog være nødvendigt at slette cache/flash cache oftere end normalt.

Jeg håber du vender tilbage med svar og gerne uddyber hvordan problemerne udarter sig på de enkelte farme hvis der er forskel.

8. katinka2003

9. MOD-Ara

Hej katinka2003

Jeg har nu efterhånden en del gange undersøgt tingene og kan sige at der pt. ingen problemer er med spillet i den retning du beskriver.
    Dine farme er tjekket og der er ikke konstateret problemer med at loade.

Vi har prøvet med de råd vi kan give men browser og pc problemer kan vi ikke hjælpe med.
    Jeg håber du finder en løsning så du igen kan have masser af sjov med Farmerama :)

Tilføjelse..... Fik lige hvisket i øret at det muligvis og jeg mener muligvis kan dreje sig om for lille grafikkort, Farmerama kræver en del af grafikkortet, specielt hvis man f.eks har mange stalde fremme som har meget animation. Jeg ved ikke om det kan hjælpe men det er et forsøg værd....prøv at gå ind i spilindstillinger og slå grafik/animationer fra.

Sidst redigeret: 26 Juli 2015
  10. christu713

christu713 Forumnoob

kan ikke logge ind har opdateret flash player. Hat problemet 2 dage nu hjælp
    Christu713

11. MOD-Ara

Hej

Jeg bliver nødt til at bede om flere oplysninger end at du har opdateret din Flash player - læs mere >her<

12. christu713

christu713 Forumnoob

jeg logger ind agerjorden kommer fint så dukker de 2 får op med procenterne og hver gang stopper / fryser billedet og musen får ingen respons når jeg trykker på skærmen, de 2 får står stadig og bevæger sig

Har løst problemet

Sidst redigeret: 2 August 2015
  13. MOD-Ara

Hej
    jeg har flyttet dit oprindelige indlæg til denne tråd omhandlende samme emne, samt din nye tråd. Opret venligst ikke flere tråde om samme emne og benyt gerne allerede eksisterende tråde hvis sådanne findes - på forhånd tak.

I denne tråd findes flere råd/løsningsforslag. Vi har ingen meldinger om at der skulle være problemer med spillet så jeg opfordrer til at tråden læses igennem.