Loading problemer

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af katinka2003, 18 Juli 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. katinka2003

katinka2003 Forum-lærling

Nu ved jeg snart ikke mere hvad jeg kan gøre så jeg håber at der findes nogen derude med nogle gode ideer.
    Jeg har 2 farms.
    På den ene virker næsten alt som det skal. Problemet her er at jeg ikke kan komme ind i skovlysningen. Når jeg har valgt skoven fra landkortet, kommer næsten det hele frem (stalde osv, der mangler kun 2 træer) men så hænger den på 99% og den kommer altså ikke videre. Den eneste mulighed jeg så har er at gå tilbage til startsiden og logge ind igen.

På den anden farm er det meget værre. Nar jeg har logget ind, kommer landkortet frem mens spillet er ved at loade og så går den i stå, også ved 99% (nogle gang 100%). Alt imens landkortet er i baggrunden.

Problemet startede torsdag aften (glæder mig helt vild til alt det ukrudt på farm nr. 2) :sleepy:
    Jeg har slettet cookies, tømt cache, genstartet computer og alt det der. Google har normalt selv styr på det med flash player men jeg har tjekket det og jeg har den nyeste version.
    Det "sjove" er at når jeg prøver at logge ind fra en anden computer, har jeg det samme problem. :(

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Har du prøvet at skifte browser? Ved ikke hvilken en du bruger, jeg bruger chrome.

3. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej katinka2003

for at vi kan melde videre i systemet har vi som det er beskrevet i > dette indlæg < brug for en del flere oplysninger:

Bruger id
    Browser + version
    flashplayer version
    Operativ system

du skriver Google - så jeg gætter du bruger Chrome.
    Har du testet i en anden browser som ofeia også foreslår ?

du skriver du har tømt cache og cookies - går ud fra, du har fulgt vejledningen der findes i den tekniske FAQ sektion her på forum ?

Den anden pc du testede på - er den fuldt opdateret ?

Hvis ikke vi har alle relevante oplysninger i forbindelse med en fejlmelding, kan vi ikke melde videre i systemet og få teknikerne til at kigge på det.

4. katinka2003

Undskyld. :oops:

Jeg skulle nok have skrevet i går. Computeren har været slukket siden jeg skrev. Nu skulle jeg lige logge ind for at finde mit bruger id og det hele virker 100%, på begge farms. Jeg fatter det ikke, har ikke lavet om på noget som helst siden i morges så det må være fordi jeg har spurgt efter hjælp. ;)

Jeg siger i hvert fald tak for svar.:)

ofeia synes godt om dette.
  5. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Godt det virker.

fortsat god weekend.

6. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej katinka2003

Godt at høre dine problemer er løst.

Umiddelbart siger det at de er løst ved at du slukker computeren igår og tænder den idag mig at enten har din computer hentet opdateringer automatisk eller du muligvis i dine indstillinger har valgt at der slettes caches g cookies / Flash cache automatisk ved lukning af computeren og derfor er problemet løst idag.

Det er meget vigtigt at holde sin computer opdateret og rense den jævnligt. Her på forum findes mange gode råd til dette. Ved slet af cache / Flash cache er det vigtigt at du sletter i alle de browsere du bruger og lukker browser vinduet ned til sidst. Flash player skal også opdateres i alle browsere - se mere i FAQ for Cache og Flash player her på forum.

Fortsat god dag :)

7. katinka2003

I var lidt for hurtig med at lukke tråden. ;) https://board-da.farmerama.com/index.php?threads/loading-problemer.12221/#post-53195
    Jeg oplever de samme problemer igen siden i går.

Bruger id: 12892746 (den med skovlysnings problemet)
    9300663 (den hvor jeg slet ikke kan noget)

Browser: Chrome Version 43.0.2357.134 m Google Chrome er opdateret.

Flashplayer: 18.0.0.209

Har igen slettet cookies osv (ifølge vejledning) og genstartet computeren. Uden hjælp.

Den anden computer er også fuld opdateret.

Jeg har, et eller andet sted, Internet explorer men når jeg bruger den (er godt nok meget lang tid siden) skal jeg først have ferie da IE er så utroligt langsomt og jeg gider ikke at sidde og vente 5 minuter for hver gang jeg skifter mark.

8. zikkah

zikkah Afhængig

Jeg oplevede også i går at jeg måttet vent meget lang tid da spillet ikke ville loade. Kunne slet ikke komme ind efter loggging. Jeg ventede i meget lang tid og der kom disse gule blomster. Lukkede ned igen men hver gang jeg skiftede mellem de forskellige marker, møllen osv. tog det meget lang tid. Alt er opdateret på min pc og slettet cookies osv. køre dog lidt bedre i dag men det går langsomt. Jeg bruger Chrome og har den sidste nye flashplayer.
    zikkah 36848644

9. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

hos mig er det også gået meget langsomt de sidste 2 dage, men jeg har lige gestartet og opdateret min pc (windows update) og nu kører det fint igen.

10. katinka2003

Bare det gik meget langsomt så gik det da. Nu sker der slet ikke noget. Havde ellers tænkt mig at være med i event men det bliver nok ikke til noget.

11. MOD-Ara

Hej i tråden...

2 tråde om samme emne er samlet.

Katinka2003.......har du prøvet med en anden browser for at se om problemet er det samme?

Som jeg tidligere har svaret er det vigtigt at holde sine programmer opdateret og ved af egen erfaring at der har været en del der har skulle opdateres den sidste uge. Bruger du windows update så prøv at søge flere gange selvom den siger der ingen opdateringer er, på min egen pc skulle der 8-10 søgninger til før alle opdateringer dukkede op og blev installeret - så det kan godt være lidt genstridigt, selv på en pc der jævnligt opdateres ;)

12. katinka2003

Jeg er nu rimeligt sikker på at min pc er opdateret men jeg kan da prøve at søge efter nye opdateringer. :) Det bliver dog først senere, skal lige på arbejde først. ;)

brian.k synes godt om dette.
  13. MOD-Ara

Hej

Er din pc fuldt opdateret så prøv evt at teste din internetforbindelse.

14. zikkah

zikkah Afhængig

Nu er det helt galt igen. Jeg kan godt logge ind men halvdelen af marken på agerjorden kan jeg ikke bruge da der er disse gule blomster der kommer når der er problemer på siden. havde sået den halvdelen af marken med klematis og den anden halvdel men ikke event afgrøde og den er der ingen problemer med. Og ja, jeg har ingen tømt cash og flash har de sidste nye opdateringer af alt har prøvet fra forskellig pc og det er det samme. Og ja, jeg har internet forbindelse og alle andre sider fungere på nettet. Synes godt nok det er ved at være besværligt at komme til at spille, når det ikke virker.
    Hilsen zikkah 36848644 Ps. bruger chrome.

15. MOD-Ara

Hej i tråden.....

information om jeres loading problemer trods opdateringer af jeres computere er givet videre. Så må vi se om teknikkerne kan finde noget....

16. zikkah

zikkah Afhængig

Tak for hjælpen. Det virker nu igen kl. 17. uden problemer. Hilsen zikkah.

17. katinka2003

Nu synes jeg at jeg, de sidste par dage, ikke har prøvet andet end at søge efter opdateringer, en gang imellem installeret en lille opdatering, genstartet computer op fjernet cookies. Men desværre er problemer ikke løst endnu. :cry::cry:

18. MOD-Ara

Hej

Læs venligst under Tekniske annonceringer - teknikkerne er som jeg tidligere har skrevet informeret og de forsøger at finde en løsning......problemet kommer og går dog som du selv har oplevet, og det kan i visse tilfælde hjælpe at slette flash cache (ofte desværre). Prøv evt også at skifte browser.....

Vi håber der snart findes en permanent løsning.

19. Pokalfarm

Pokalfarm Junior ekspert

Ved ikke om det kan hjælpe teknikkerne, men jeg har haft nogenlunde samme problem.
    Det løste jeg ved at gå ind i chrome://plugin, og deaktivere pepperflash modulet, der hedder ppapi.
    Chrome loader både ppapi og npapi plugins, og kun npapi virker
    Mvh. Pokalfarm

20. katinka2003

Ja, jeg har læst at teknikkerne er informeret og ja, førhen var det sådan at problemer kom og gik men nu har jeg ikke været logget ind siden i mandags. Synes det er ved at være "lidt" træls. Også at man går glip af endnu en event. Det er vel ingen der ved hvor lang tid teknikkerne har brug for?

Jeg har tjekket mine plugins og jeg har hverken ppapi eller npapi så det er nok ikke der problemet ligger.