levelsystem fastland

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af lise1606, 7 September 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. lise1606

lise1606 Alvidende orakel

nu har vi efter hånden haft det nye levelsystem på bahamarama et godt stykke tid, så jeg vil foreslå at bp laver noget tilsvarende på fastlandet, bla. for at få lidt færre ep mellem levelstigningerne.

2. johnhan

johnhan Forum analytiker

Den er jeg 100% med på.

Er også rimelig sikker BP mister kunder fordi nogle opgiver når de kommer i højt level, det virker jo næsten som man står stille på et tidspunkt.

Birgitte68, Greenmama62 og LeneMor synes godt om dette.
  3. kehlet

kehlet Forum hertug

Jeg er tilfreds med det nuværende system på fastlandet.

Selv om det tager 4-6 måneder at stige i level betyder det ikke noget i forhold til hvad vi opnår.
    En ny blomst som vi kun kan bruge til levering til kunder i stuehuset og en enkelt stjerne som vi har tjent mange af op gennem spillet og heller ikke har den store brug for.

Vores gyldne bananer som vi har brug for både som gamle og nye spillere er svære og dyre at skaffe, de bremser os i spillet undtagen hvis vi putter rigtig mange RM i BP. Hvis vi har behov for stjerner er det stadig muligt for dalar at betale sig til opgaver i stuehuset.

Prøv at kigge på levellisten, der kan I tydeligt se hvilke spillere der er nye og hvilke der er ført med fra det gamle system.

4. johnhan

johnhan Forum analytiker

Du har ret i at det ikke betyder nået i forhold til det man opnår i samlet EP, men det er ligesom ikke det vi snakker om her, men om at det er kedeligt at der går så lang tid mellem level skift. Angående de mange stjerner vi har, så er det jo bare et spørgsmål om hvornår BP tænker sig lidt om og finder på noget andet man kan bruge stjernerne til ;)

5. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg må sige... jeg er lidt på kehlet´s side... selvom det kunne være fedt at stige hurtigt på fastlandet efter de 90... men skal vi så ikke lige trække vejret og så sidde os ned og sige; næehh.... er jeg allerede kommet så langt...
    Jeg mener, det er jo ikke WoW det her spil.... hvis man forstår såen betten jen :oops:
    Og stjernerne, Johnhan, dem skulle de jo angiveligt snart have fundet noget vi kunne bruge til :) *krydser fingre*

wargastus synes godt om dette.
  6. johnhan

johnhan Forum analytiker

Grunden til ændringen på Bahamarama var, som jeg husker det, at der ikke skulle tage så lang tid at stige i level. Syntes bare at den samme ændring skulle ske på fastlandet. Som sagt tror jeg altså nogle falder fra når de er i de højere levels, ikke alle er hardcore som os... lol

Ser frem til at vi kan bruge stjerner på noget forhåbentligt godt :)

7. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

hehe... ja der har du nok fat i den lange ende... :)

wargastus synes godt om dette.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.