Level mellem-mål

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af loba10, 2 April 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. loba10

loba10 Junior ekspert

Jeg er ikke selv opfinder af idéen, men har nappet den fra et andet spil, jeg i perioder spiller lidt på.

Levelstigning føles uendeligt pga af de mange ep, der skal til i de lidt højere levels. Måske levelbaren kunne deles op i mellemmål, så der er lidt at se frem til.

En lille bonus når mellemmål rammes, kunne jo være vældigt inspirerende. Der er ikke tale om en hel sæk MG, men måske lidt værktøj, lidt til håndværket, etc....

2. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Super-fin idé :p

3. ofeia

ofeia Forum halvgud

God ide.

4. kehlet

kehlet Forum hertug

Hej loba10
    Jeg synes også ideen er fin, men jeg vil gerne tilføje at der generelt bliver en gulerod at gå efter til levelstigning. Når level 90 er passeret er der ikke længere nogen påskønnelse fra BP på levelstigning.
    Da jeg steg til level 98 var påskønnelsen bare 1 MG 1 stjerne 1 Hilsen fra oven samt 33 susi supergødning jeg synes belønningen skal stå proportionel med indsatsen. Jeg skal bare samle 87 millioner inden næste stigning så hvor er guleroden.

Greenmama62, tjocker, Birgitte68 og 2 andre syntes godt om.
  5. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Synes det ville være dejligt forfriskende med sådanne bonusser (evt. parfume, eller en kanin-ven ).

Et lille sidespring. Da jeg passerede lvl 90, og 5 dage i træk besøgte fåret, skete der intet, og nu er jeg næsten lvl 91. Skulle den der lvl 90 gave ikke ha været tildelt mig eller er det normalt ?