Laurbær

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af jensen3661, 22 Januar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. jensen3661

jensen3661 Forum indbygger

Hvornår kommer der laurbær planter?
    mvh jensen3661 id 1448420

2. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Adgang til laurbær er level 95

Du kan finde en oversigt i Spil FAQ rubrikken i FAQ - FARMERAMA fastlands info

3. xolenka

xolenka Junior ekspert

Hvor finde jeg Laurbær ? :sleepy:

4. MOD-Ara

Hej

Du er lige flyttet til tråden om emnet da emneskift i en tråd ikke er tilladt

5. MOD-Ara

Hej i tråden.....

Jeg kan lige tilføje at Laurbær er en tidligere eventplante og har man dengang haft overskydende planter i laden da eventet sluttede, er de gemt og man kan f.eks lave Kiwi foder af dem selvom man ikke har opnået rette level endnu. :)

6. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Det er helt fint at lave events og opgaver i markedshallen rettet mod høj-level-spillere! :)

Men lige i dette tilfælde synes jeg alligevel, at level 95 er alt for højt sat! Det giver jo kun 5 levels af spillere mulighed for at producere foderet! Samt at det kommer da til at lægge et helt urimeligt pres på disse spillere - de vil være nødt til at producere laurbær konstant og i enorme mængder for at klare efterspørgslen efter kiwi-foder fra de millioner af spillere under level 95!

Og for alle os andre vil anvendeligheden af kiwistalden altså også afhænge helt af, hvor mange dalere man har på kontoen (samt om man har været så forudseende at gemme nogle laurbær fra eventet)! :oops:

7. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

en af beløningerne i "mystik fra down under" er 120 kiwi-foder, så til at begynde med tror jeg markedet vil nyde godt af disse. Og når prisen når højt nok op skal der nok være nogen som vil ofre deres superfoder for at producere kiwi-fugle(evt. også for at mindske ventetiden på at kunne fuldføre questen).

8. -natkat-

-natkat- Forum hertug

Det har du da nok ret i! Synes bare stadigvæk, at det er ærgerligt, at det er begrænset til så få levels at producere det rigtige foder - uden at skulle tage af PF-beholdningen!
    Men selvfølgelig kommer det jo også til at øge salget af PF, når så forholdsmæssigt få kan producere laurbær! o_O

9. Bifido

Bifido Aktiv forfatter

rigtigt god pointe .. havde slet ikke tænkt over at man faktisk havde muligheden for at fodre sine kiwi-fugle med powerfoder ( nej, er ikke den lykkelige ejer af en kiwi stald selv )

10. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Tja - hvem ved om det overhovedet kan lykkes os at "fange" en kiwi-stald, før vi når til Level 95 :sleepy:

-natkat- og meba091 synes godt om denne.
  11. xolenka

xolenka Junior ekspert

hehehe... bravo til BP....har købt 20 hemmelige stalde og fik kæmpe O...INGEN KIWI-STALD :(
    så jeg er lige glad med laurbær...snart bliver jeg lige glad med spilet

12. MOD-Ara

Hej i tråden....

Jeg vil gerne lige henlede opmærksomheden på forum reglerne - emneskift i en tråd er ikke tilladt og denne tråd bevæger sig krafigt væk fra emnet for tråden som er.......laurbær og hvornår/hvordan man får dem...

Ønsker I at diskutere/kommentere ny opgave, kiwi stalden, staldmestere og meget andet bedes I gøre det andet sted.

På forhånd tak

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.