Langsomt spil 28/2

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af meba091, 28 Februar 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. meba091

meba091 Forum prof

Hejsa

Det ser ud til at jeg også er blevet ramt af problemet:sleepy:
    Det gør sig ikke kun gældende i spillet, men også her på forum, hvor jeg måtte vente temmelig længe og forsøge flere gange for at komme til den henviste tråd om hvilke oplysninger jeg skal give når jeg fejlmelder.

Jeg bruger Google Chrome Version 39.0.2171.65 m
    Flashe Player version 16,0,0,235

Jeg havde for 10 minutter siden besvær med at komme ind i spillet og da det lykkes måtte jeg flere gange opdatere spillet for at komme fra det ene område til det andet efter høst, da det bare gik i stå.
    I skrivende stund kan jeg uden problemer komme fra område til område, så ved ikke om det hænger sammen med brug af høstmaskine.

Håber det var fyldestgørende nok:)

2. johnhan

johnhan Forum analytiker

Har også problemet i dag på begge farme i 2 forskellige browsers, Chrome+IE alle sidste version, samme problem som for nogle uger siden tror jeg det var.

Jeg ved ikke hvordan jeg kan tilfredsstille MODs andet end sige at mark skift kan tage op til et minut, andre gange sker skiftet normal. Starten at foder produktion i møllen tog 30 sek eller noget for møllen gik i gang, det tog ca. 30 sek før vennelisten kom så jeg kunne give gave. Alt i alt tror jeg det er det vanlige server problem, de er bare ikke gode nok.

3. meba091

meba091 Forum prof

Tilføjelse.

Problemet gør sig også gældende på markedspladsen, hvor det går meget langsomt og tilbudene ikke rigtigt vil loade. Til sidst kommer den roterende blomst og det er nødvendigt at opdatere hele spillet for at komme videre.

Glemte brugerid før som er: 36290067

4. _Farmermama59_

_Farmermama59_ Forumnoob

Så er problemerne også af sådan en art, at jeg ser mig nødsaget til at bidrage her i tråden. Det er helt ekstremt i dag, hvor jeg oplever at enhver handling i spillet koster godt og vel 1 min. tids. Jeg har tjekket diverse referencer, der skulle kunne løse problemerne. Og det har hidtil ikke hjulpet.

Min Flash Player er en integreret del af google Chrome og der er følgende tekst: Your Google Chrome browser includes Adobe Flash Player built-in. Google Chrome will automatically update etc...

Næste step ville så være: slet Flash Player cashes. Men hvor pokker finder jeg den i min forholdsvise nye Asus tablet med windows 8.1. Nogen, der har et godt råd :) vh Trunte id 19546815 alias også Farmermama :)))

5. lottetot

lottetot Forumnoob

Har prøvet på PC og Mac med forskellige browsers og alt opdateret - det funker bare elendigt i dag...
    Fedt at have indløst høstmakine til ingen verdens nytte :p

6. MOD-Snemand

MOD-Snemand Guest

Ser ud til at Farmerama holder weekend, det går ihvertfald langsomt.

Problemet med langsomt spil er sendt videre.

7. _Farmermama59_

_Farmermama59_ Forumnoob

Pist, ser ud til, at spillet er tilbage i fornuftigt leje igen :) Men jeg kunne godt bruge nogle fif til mit spørgsmål tidligere i dag om at slette cashes i Flash Player, når den er en integreret del af Google Chrome. vh Trunte/Farmermama59

8. MOD-Snemand

MOD-Snemand Guest

Diverse indlæg er flyttet til denne nye tråd omhandlende problemerne med dagens langsomme farmerama grundet udbyder problemer.

9. _Farmermama59_

_Farmermama59_ Forumnoob

Har tidligere i dag spurgt på, hvordan man sletter Flash Player, som en integreret del af Google Chrome. Har fundet den i kontrolpanel. Så ikke flere indlæg til dagens emne herfra. vh Trunte/Farmermama

10. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej
    lyder godt du selv fandt det, når nu vi i MOD teamet ikke har været helt så meget online idag :)

Til andre farmere:

Se Teknisk OA om sidste melding om langsomt spil/logind problemer - tråden lukkes

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.