Lamabasar spørge/debattråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 5 Juni 2019.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej farmere

Denne tråd er alene beregnet til spørgsmål og debat vedr. Lamabasar

Her kan du få svar på de ting som du ikke rigtig har fået fat i, enten af en moderator eller en anden hjælpsom spiller.

Her vil du også have mulighed for at få en snak om eventet med de andre farmere, det kan være alt lige fra hvilken strategi du benytter til at give andre gode råd, kun skal debatten omhandle det aktuelle event, da andre farmere ellers kan blive forvirret og misopfattelser opstå.

Husk at dette ikke er en feedback tråd, så har du et ønske om at afgive feedback, skal du benytte den aktuelle feedback tråd for eventet, som du finder i spil feedback sektionen.

God fornøjelse

Farmerama teamet

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Hvis du bruger 1 powerfoder på lamastalden i stedet for 1 lamafoder, så sparer du 450 mælkebøtter og 100 legetøjslamaer.

...Tina..., johnhan og Hanne1964 synes godt om dette.
  3. plerik

plerik Exceptional talent

godt nok tidligt i eventet at jeg har problemer med opdampning af legetøjslama . har rigeligt af andet lige pånær det legetøj

4. plerik

plerik Exceptional talent

resultatet blev - 1037 stk legetøjs drop for at kunne lave de 22 stk forder som skulle bruges for at gennemfører eventet , fik lavet 11 foder og har 63 stk drop tilbage . syntes efterhånden at det er et tilbage vendende problem med at få drop nok selv om man gør en indsats .

5. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej Plerik

Nu har jeg de sidste events set dine indlæg ang droprater og
    jeg må sige at jeg ikke deler din erfaring med drops ....jeg har denne gang samlet ialt 2.134 drops - og det selvom jeg nogle dage kun har høstet 1-2 gange.....så har haft rigeligt
    Min erfaring har været at Baha områderne har været meget gavmilde med drops ved dyrkning af langtidsafgrøder....
    Derudover har muligheden jo været der for at lave powerfoder i møllen og benytte det til lamaerne istedetfor - så der har været flere muligheder for at gennemføre ;)

Som altid kommer det an på hvordan man spiller og hvad man har på områderne og hvilke håndværksprodukter man evt benytter.....

God dag

LonewolfDK og ofeia synes godt om denne.
  6. tika

tika Forum prof

jeg var færdig i god tid før event sluttede, og jeg har fået de flere drops fra øen, uden at lave om på øen med langstids planter på om natten,( jeg har et område med træ, et med stalde og det sidste med marker på øen) og jeg har ikke brugt buff.:)

LonewolfDK synes godt om dette.
  7. trunte68

trunte68 Forum indbygger

Jeg har været færdig i flere dage, og har over 1500 drops i overskud. Det eneste jeg kan se gør en forskel, er at jeg valgte ikke at bruge eventplanter og drops på at lave lamafoder, der skulle alt for meget til, så jeg brugte PF istedet. På fastlandet dyrkede jeg stort set kun eventplanter, mens øen måtte klare dyr og langtidsplanter.

kehlet og LonewolfDK synes godt om denne.
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.