Feedback Lagerfunktion spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 14 Juni 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Problemet, for mig, er at jeg kun sætter træer på 1x1 og 1x2 pladser. Så hvis Arboretet kun fyldte 1x2 og man så kunne sætte 4 stks ind ville det være brugbart, for mig altså.
     
    Greenmama62 synes godt om dette.
  2. Søvnig

    Søvnig Junior ekspert

    .
    Hejsa

    Kommentar til lagerhallerne:

    Jeg er vildt begejstret for Menageriet og glæder mig til Industrihallerne kommer, men.....

    Jeg havde glædet mig allermest til Arboretet, og nu viser det sig jo, særdeles skuffende, at man selv med 2 Arboreter - og formentlig med fuld udbygning omkring år 2020 - tilsammen sparer mindre plads end på et enkelt menageri uden udbygning!

    Jeg havde nok forventet plads til 16 træer, håbede på mere, frygtede lidt mindre - men bare 2 ekstra træer på pladsen, det er da.... ja, hvad er det egentlig?


    xD

    .
     
    Greenmama62 synes godt om dette.
  3. lise1606

    lise1606 Alvidende orakel

    ja det er mere plads, som jeg synes vi skal glæde os over.
     
    bondeknold70 og Tuppehøne synes godt om denne.
  4. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

    Hej i tråden

    Alt feedback i tråden er samlet og sendt videre.

    Jeg håber flere vil komme med deres feedbacknår de har benyttet funktionen i et stykke tid og har fået en fornemmelse for foskellen mellem før og efter Lagerbygningerne kom i spillet. :)
     
  5. johnhan

    johnhan Forum analytiker

    Jeg skrev jeg ikke kunne bruge Arboretet, jeg har dog valgt at bruge det alligevel da det jo øger chancen for at få boremaskiner, jeg har dog stadig ingen men de komme vel en gang ad åre ;)
     
  6. Moldau

    Moldau Forumnoob

    Jeg har nu brugt alle tre "lader" siden starten, og hvor mange skruemaskiner har jeg så fået: Ikke en eneste ! :-( Jeg tvivler meget stærkt på, jeg vil bruge bananer på at få dem fritspillet på øen også. Jeg ville derfor sætte overordentlig stor pris på at dropfrekvensen for boremaskinerne blev sat op
     
    -natkat- synes godt om dette.
  7. storbonden58

    storbonden58 Forum-lærling

    Hej hvorfor kommer der aldrig boremaskiner ud når man høster sin bygning med flere stalde,
    jeg har nu høstet mindst 50 gange og stadig ingen fået
    mvh Storbonden
     
  8. MOD-Ara

    MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO


    Hej

    Du er lige flyttet hertil hvor jeg er sikker på du vil finde info der kan hjælpe med at besvare dit spørgsmål - og ellers kan det anbefales at læse FAQ for lagerbygninger.

    Der er ikke tale om et problem med spillet ;)