Rettet Lære og vokse Event...

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af DrGreenthumb, 30 November 2016.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. DrGreenthumb

DrGreenthumb Forum kommandør

Jeg ved ikke helt om jeg er den eneste, men jeg har en fejl der viser at jeg kan sætter marker på "stien"... o_O det virker ikke når jeg forsøger. Men er det meningen der skal kunne sættes marker eller er det en fejl?

PC skulle gerne være renset for cookies og cach.
    Flash Player version 23,0,0,207 (skulle være den nyeste)
    Benytter Moxilla firefox som standard browser.
    Bruger: Dr,Greenthumb
    Id: 7512870

Sidst redigeret: 30 November 2016
  2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det samme gør den også hos mig. Jeg tror det er en fejl for ellers forsvinder stien jo hvis den bliver plantet til.
    Ps. det er kun på den første lange lige strækning, hvor der går en lille lukket sti ind til højre, det er kun der den gør det hos mig

3. DrGreenthumb

Samme her... men det er nu en smule forvirrende. ville da godt lige have marker der :p

4. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej i tråden

Som I sikker har regnet ud er det ikke meningen der skal kunne sættes marker på stien.

Denne fejl er rapporteret under testfasen og skulle egentlig ifølge vores oplysninger være rettet
    men det er den åbenlyst ikke (eller er dukket op igen)

Jeg giver besked videre og så må vi se om de kan rette endnu engang med bedre held....

5. DrGreenthumb

Tusinde tak :)

6. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

dette skulle være rettet med dagens opdatering

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.