Kylling gave

Discussion in 'Arkiv for hjælp' started by vandijk1955, Jan 28, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Jeg har bare et spørgsmål, om gaverne til kyllingerne i mentor ordningen, er 24 timer baseret.
    Gav en kylling en gave d. 28-1 kl. ca. 23.00, og ville give endnu en igen kl. ca 00.30, men det kunne ikke lade sig gøre.
    I FAQ, står bare, man kan give 1 om dagen.
    Mvh. vandijk1955

2. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa...

Nej gaverne fra mentor ordningen er ikke 24 timer baseret, men i modsætning til de daglige nabogaver eller log in bonus fra besøg hos Buller Krøltop, som kan sende eller modtages lige efter midnat, så skifter mentor gavernes tidszone først kl. 1 eller kl. 2, jeg indrømmer at jeg kan ikke huske om det er kl. 1 eller det først er kl. 2 men det er noget i den stil. Årsagen kender jeg reelt ikke, men jeg ved denne fremgangsmåde har været benyttet ved flere andre lejligheder, bla omkring nogle af de kalendere, hvor spillerne hver dag har kunne hente en gave.

Jeg håber mit svar er redegørelse nok og ønsker dig fortsat god dag.
    Mvh
    Pindgris

3. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Okay, det forklarer jo hvorfor jeg havde problemet kl. 00.30.
    Men tak for svar.. :)

Thread Status:
Not open for further replies.