Kommende konkurrence

Diskussion i 'Arkiv for alt andet' startet af Bifido, 23 Oktober 2014.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
  1. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    Hej allesammen

    Jeg ønsker at lave en konkurrence med en syntes jeg selv ganske god præmie, dog nok mindre brugbar jo længere tid man har spillet spillet, dog skal jeg lige omkring Support for at verificere at jeg må udbyde dette som præmie, da det kræver supports hjælp at udbetale præmier, men jeg vil meget gerne her i tråden have ideer til hvad en sådan konkurrence kunne gå ud på, det skal ikke være en simpel gætte konkurrence med xx% chance for at gætte rigtigt, tænker evt noget med at lave et billede eller sådan noget med farmarama tema, kan evt lade der være en første, anden og tredje præmie.

    Bifido
     
  2. Kroken

    Kroken Forum veteran

    Ja :D
     
  3. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Hvad med et farmerama puslespil?...
    Der kunne eventuelt være flere grader af sværhed...
     
  4. Bifido

    Bifido Aktiv forfatter

    Den planlagte præmie blev afvist af Support da det strider imod BP's regler, så må finde på noget andet end den først planlagte ( havde planlagt 50 stjerner evt fordelt 25 til vinderen, 15 til nr. 2 og 10 til nr. 3, men det er imod BP's regler og det må vi jo naturligvis bøje os for ) så istedet tror jeg at jeg vil lade gevindsten blive nogen ægge træer eller evt nogen special stalde som nok også kan bruges, disse kan dog naturligvis først udbetales i forbindelse med et bytte-/foræringsevent men har clearet med support at det vil være okay at gøre.

    kan godt lide ideen med et puslespil, lidt som det vi havde i en officiel BP konkurrence, men ønsker det skal være så man kan deltage på lige fod selv om man først ser konkurrencen f.eks. 3 timer senere end den er posted, så vi ikke står med en situation at der er kommet 3 rigtige svar indenfor 10 min. og så er yderligere svar nytteløse.

    nogen der kender en side hvor man kan tage et billede og få det lavet til puslespil og så tager den tid på hvorlang tid man har brugt på at ligge det f.eks. ? ( send link via ugle til mig, da der ikke må komme links til ikke farmerama relaterede sider her på forum ... vær obs på i spillet hedder jeg Bifido_79 ).

    Derudover er jeg stadig intresseret i at høre om eventuelle andre foreslag til hvad en konkurrence kunne gå ud på.
     
  5. DrGreenthumb

    DrGreenthumb Forum kommandør

    Har sendt en bette ugle... og er ellers gået i tænkeboks...:D....:wuerg:...:oops:....:music:
     
  6. Narhatt

    Narhatt Aktiv forfatter

    Der står jo EM i fodbold for døren... Så hvis der noget her som kunne pusles sammen her... Gruppe spil, hvem er vinder, 2ér, 3ér.... Jeg er med på sponcor præmier og gerne dem som kan sendes med det samme, som f.eks marmelader ellers er det fint, hvis en vinder kan vente til der er bytte-event, hvor præmie kan tilsendes :D
     
  7. Fr-jensen

    Fr-jensen Forum kejser

    God idé Narhatt.
    (altså at vælge Fodbold EM som tema)
    Der kunne laves mange små komkurrencer over det tema.

    Jeg har faktisk et gammelt billede liggende
    fra vi engang i spillets pure ungdom fejrede fodbold EM/VM på Farmerama
    og skulle samle pusle-brikker som kunne samles til dette billede.
    Måske det kan bruges til et eller andet.

    [​IMG]