Katte event 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 31 Juli 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. lonemalone

lonemalone Forum-lærling

hej ofeia .
    lige pt har jeg afleveret 72 stk killnger . så er ikke så optimist hvad angår om at blive færdig . men må se ? næsten 48 timer tilbage .

2. ofeia

ofeia Forum halvgud

Kan jeg hjælpe ved at sende dig garn?

3. Tuppehøne

Tuppehøne Forum kommissær

Feedback:
    :D Artig event. Gode premier for hver levering og en god ranke. Fikk greit til eventet (ferdig nå nettopp), uten å stresse.
    Liker at vi har god tid på oss. Liker særlig at vi får TEP og mystiske staller / hemmelig stiklinger. Godt at man kan bruke alle områder og begge møllene. Selv om jeg er ferdig, har jeg igjen en god del av eventplanten, og kommer til på lage noen katteleker til etter hvert som de drypper inn, bare for å få noen flere gevinster.

Hva kunne vært bedre?
    - Litt teknisk finmotorikk måtte til for å treffe kattene og gaveeskene oppe ved stuehuset / visdomstreet, så til slutt valgte jeg å ikke bruke disse kattene.
    - Kunne også godt tenke meg at det ikke tar hele 9 mintter å lage katteleken i mølla. Det oppleves litt unødvendig og bortkastet, for vi har jo så utrolig mange dyr å lage mat til pluss kraftfor, at vi trenger tiden.
    Mvh Tuppehøne.

-natkat- og ofeia synes godt om denne.
  4. johnhan

johnhan Forum analytiker

Prøvede top 1000 listen, da jeg startede var jeg 19 killinger bagud for at komme på listen. Da jeg havde lavet ca. 60 killinger til listen så var jeg kommet ca. 40 bagud, så opgav jeg altså.

Jeg havde på et tidspunkt mere end 4500 event planter i overskud, manglede jo garnnøgler, så begyndte jeg at lave almindelige afgrøder for ikke at stå tilbage med en masse event planter. Hvis jeg havde købt garnnøgler kunne jeg måske havde klaret det. Mon man kan komme på listen uden at bruge penge?

5. DjayTee

DjayTee Avanceret

Formentligt ikke, men det er vel også i orden. På den måde er der noget for dem, der betaler for at spille (altså dem der gør det muligt for dem, der ikke betaler, fortsat at spille ;)). Vi må ikke glemme, at BP er en forretning, og selvfølgelig skal der være et incitament for at bruge penge.

Jeg synes dog også, at vi må være taknemmelige over, at der ikke er ret mange begrænsninger, såfremt man ikke ønsker at bruge penge, eller kun bruge få. :D

-natkat-, Letmatrosen og Pindgris synes godt om dette.
  6. johnhan

johnhan Forum analytiker

Jo det er da i orden, jeg bruger da også penge nu og da, men personligt har jeg ikke så meget lyst til at købe når det kun måske giver gevinst, ikke pga penge mangel men mere pga princip.

kehlet synes godt om dette.
  7. lonemalone

lonemalone Forum-lærling

ja og jeg sender tilbage sender lige en ugle .

8. lonemalone

lonemalone Forum-lærling

så mangler jeg kun at aflevere 6 stk killinger . og gaverne er fine har dog mest fået ep .

ofeia synes godt om dette.
  9. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Vil lige spørge til top 1000 listen.
    Har konstateret, den ikke opdateres ens hos alle, hos mig siger 291 indleveringer en plads på 848,
    hos en af mine naboer en plads som 854... :eek:
    Hvad kan man regne med... ?

10. vandijk1955

Mon man kan lege med 10'ende dele killinger ;)

11. LeneMor

LeneMor Forum kommandør

Jeg kan rigtig godt lide denne slags events, fordi der er mulighed for gode præmier, ligegyldigt hvor langt man når i eventet.
    Eneste hjertesuk herfra er, at det ville være bedre, hvis ranken kom til sidst, så os, der ikke når de 100, ikke igen står med en ubrugelig ranke, som vi skal klikke forbi. Det er et ret stort irritationsmoment.
    Det ville også være rart, hvis det kunne laves sådan, at spillet ikke låser omkring katte, der er ved at poppe op.
    Der må gerne komme flere af disse events :).

-natkat- synes godt om dette.
  12. herligheden148

herligheden148 Forumnoob

Hej jeg har vundet en magisk ranke i katte eventet men kan ikke finde den nogen steder, nogen der kan hjælpe???

13. Pokalfarm

Pokalfarm Junior ekspert

For at finde den, skal du frispille Skyranken i visdommens træ i skoven, derefter kan du komme dertil, via farmkortet, øverst til højre, ved at klikke på ranken

14. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej

Dit spørgsmål er lige flyttet til tråden om eventet.

Du kan læse om de belønning i FAQ for eventet.
    Selve den Magiske Bønnestage og fritspilningen af den kan du læse mere om i >FAQ for Magisk Bønnestage< i spil FAQ sektionen

Kan tilføje at den ikke fritspilles via Visdommens træ ;)

15. nillemc

nillemc Forum ekspert

Feedback til en anden gang - et filter til top 1000 listen, der viser brugere fra det sprog, man er logget ind med.
    Det er ekstra spændende, når der er nogen man kan heppe på.

ofeia synes godt om dette.
  16. vandijk1955

Så er det sidste garnnøgle rullet, alle killinger tilfredse.. :music:
    Nu venter jeg spændt på de mystiske stalde og træer.
    Super gode gevinster, tak for event

Hanne1964 synes godt om dette.
  17. plerik

plerik Exceptional talent

hvad betyder det event ur der siger killinge kaos top 1000 lige pt 161 timer ? .

18. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Læs >her< - helt som du selv skriver TOP1000 listen ;)

19. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Hej Farmere,

Tak for al jeres konstruktive feedback.
    Vi har samlet det hele sammen og sendt afsted til Tyskland.

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.