Katte event 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 31 Juli 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. johnhan

johnhan Forum analytiker

Syntes nu jeg/vi kommenterer på eventet og syntes ranken selvfølgelig burde lægge sidst. Men det er jo nok ikke tilfældigt som skovslund siger, at BP nok har en "bagtanke" siden det sker igen og igen.

Vil lige tilføje at jeg bliver færdig med de 100 første kattelegetøjs leveringer i morgen ;)

2. johnhan

johnhan Forum analytiker

Har nu ikke et problem med de 110 afgrøder, for mig er det garnnøgler der er en mangle vare, jeg har mere en 2500 vidje i overskud, der bare mangler de drops.

Har samme oplevelse med killinger der blokerer og nogle gange er de lidt svære at ramme når de kommer frem omkring stuehuset. Forresten samme problem ved tidligere ligende events.

natkat1 synes godt om dette.
  3. ofeia

ofeia Forum halvgud

Emne skiftet ligger i når du vil vide hvor ranken den skal placeres i eventet.

Fedt du er færdig i morgen, jeg er selv spændt på om jeg bliver færdig i morgen, jeg har planterne til det, men mangler garn.

4. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Flot vandijk1955 - kan se du er kommet på Top 1000 listen - som nr. 213 :D
    Go - go - go ! :p

natkat1 og bondeknold70 synes godt om denne.
  5. lonemalone

lonemalone Forum-lærling

jeg har lige nu aflevet 26 altså lidt over 1/4 del .

6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Var det ikke meningen at man skulle kunne se sine venner på en liste under på top 1000? Der er står ingenting hos mig, men går jeg ind på listen kan jeg se at vandijk1955 ligger som 215 ham er jeg ven med.

7. ofeia

ofeia Forum halvgud

Jeg håber virkelig du når i mål.
    Hvilke marker bruger du og hvad level er du på?
    Jeg har afleveret 85, jeg har planterne, men mangler garn.

8. lonemalone

lonemalone Forum-lærling

hvor står det henne at det ikke er tilladt med emne skift her i feedback tråden ? .

9. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa...

Jeg har måtte læse dette indlæg 3 gange og jeg sidder stadig med en fornemmelse af at jeg ikke kan tro på hvad mine øjne læser.

Kan det virkelig være rigtig at så rutineret en forum bruger stiller dette spørgsmål eller er der i virkeligheden tale om et forsøg på provokation, med et andet indlæg som var tæt på at være lige så mystisk, som blev postet forleden dag, i baghoved, så tror jeg desværre at du forsøger at fremtvinge lidt ekstra kulør på tilværelsen så den vil jeg da så ikke undlade at give dig.

Du modtager derfor en advarsel og så beder jeg dig atter engang om at læse forum reglerne og ikke mindst overholde dem.

Mvh
    Pindgris

10. johnhan

johnhan Forum analytiker

Nu er det ofeia der kalder ranke placerings snakken for emneskift, jeg kalder det for feedback til eventet. Det er vel meningen med tråden at BP skal se hvad spillerene mener om eventet, eller hvad?

11. tjocker

tjocker Forum general

Jeg synes da også det er et feedback spørgsmål til BP om hvorfor de altid lægger ranken som 2 præmie fremfor sidst. Hvorfor give en advarsel Pindgris?
    Det er vel ok at give besked til BP at danske brugere gerne ser items først og ranken til sidst...

12. ofeia

ofeia Forum halvgud

Så blev jeg færdig med første del af eventet.
    Tak for ranken med katten.
    Jeg er utilfreds med at eventet startede dagen efter fuldmåne-eventet, der burde have været mindst 1 dag i mellem.
    Jeg er ganske utilfreds med at vi kun fik 5 frø til at starte på, det burde have været 10 frø.
    Drops faldt rimeligt til et normalt event, men når man laver et top 1000 event, så mangler der drops.
    Grafikken synes jeg ganske ok med de søde katte også dem på marken og de små pakker med kattepoteaftryk.
    Præmierne er ret gode, jeg var så uheldig at få flest EP´er og daler, jeg fik ikke nogle bananer høsthjælp 3 timer og 48 timer, men fik noget af alt det andet, måske jeg er heldigere med de kommende indleveringer.
    Top 1000 gevinsten går jeg ikke efter da jeg ikke finder den særlig attraktiv, så det vil jeg ikke spille krudt på.

13. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa...

For det første så mener jeg at i begge nu gør jer skyld i at foretage emne skifte i tråden og dernæst så blander i jer i mit arbejde, jeg bryder mig ikke om nogen af delene.

Men når nu jeg desværre også ser mig nødsaget til at sværte denne feedback tråd til med indlæg som ikke rigtig har noget som helst med feedback eller eventet af gøre, så vil jeg bede jer læse hvad det rent faktisk er der står i det indlæg i begge har en mening om, som er så markant forskellig fra min.

Sådan generelt er der en tendens til at mange brugere af dette forum kommenterer løs på indlæg, uden at have læst eller måske bare har misopfattet indholdet af det de kommenterer på, det kan være ret træls for os som skal forvalte forum reglerne, så måske jeg som sommer ønske skal drømme om at alle bliver bedre til at gennem gå teksterne inden man griber fat i tasteturet og kommenterer.

Her til sidst så vil jeg gerne fastslå at tråden nu skal holde sig til trådens emnet uden yderlige sidespor.

Mvh
    Pindgris

14. tjocker

tjocker Forum general

Så fik jeg også de første 100 katte i hus :D dejligt med en ranke med masser af ep + 1 kat. Også rart med masser af gode gaver.

15. Letmatrosen

Letmatrosen Padavan

Også her er de første 100 indløst og ranken er sikret og ydermere har jeg fået et hav af gode gevinster undervejs og tænk, ud af 4 mystiske stalde var jeg så heldig at de 3 af dem blev de sjældne Bæverborge , og jeg fortsætter med at hente gevinster hjem , hvem ved, måske dukker der en lille Isfugl eller Skildpadde op. Jeg kan godt lide denne form for opgaver hvor man altid vil få noget ud af at deltage: Letmatrosen

16. ofeia

ofeia Forum halvgud

Tillykke. Isfuglen er desværre ikke med i den pakke, men det er skildpadden, go´jagt på den.

17. Fr-jensen

Fr-jensen Forum kejser

Jeg hepper på vandijk1955, som indtil videre er den eneste dansk/norske farm, jeg har set på top-1000-listen.
    Vandijk1955 er nu nr 437 på listen.
    Jeg synes, det er en hyggelig funktion, at man kan følge andre spilleres kamp om top-placering.
    Selv stiler jeg ikke så højt, synes det er svært nok at samle garnnøgler nok til de første 100 indleveringer.

18. natkat1

natkat1 Junior ekspert

Nøj, hvor er du altså bare heldig, Letmatrosen! Jeg har da "kun" fået en ud af 3 stalde ialt af de så eftertragtede Bæverborge! ;)

Men du har ret i, at det er en dejlig event-form! Gevinst hver gang, herligt! :)

Er ellers enig med flere indlæg i tråden om, at drops'ne falder med lidt langt mellemrum! Men vi klør på alligevel, det skal nok lykkes; der er jo nogle dage endnu!

19. MOD-Ara

MOD-Ara Board Administrator Team Farmerama DA & NO

Hej ofeia

Beklager dit spørgsmål druknede lidt i tråden....

Hvis du er nabo med vandijk1955 skulle du kunne se ham på listen under TOP1000 - indrømmet at teksten er lidt misvisende når der står venner, det vil blive taget med i feedbacken når vi sender samlet efter eventet.

20. ofeia

ofeia Forum halvgud

Bare helt ok :) Så ved jeg det nu. Takker :)

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.