Katte event 2015 spørge/feedbacktråd

Diskussion i 'Arkiv for hjælp' startet af MOD-Ara, 31 Juli 2015.

Hej

Hvis du ønsker at deltage aktivt i Forum og deltage i diskussioner eller ønsker at starte dine egne tråde, skal du først logge ind i spillet. Venligst registrer dig, hvis du ikke allerede har en konto. Vi ser frem til dit næste besøg i vores Forum. „Til spillet“
Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.
  1. Pindgris

Pindgris Team Leader Team Farmerama DA & NO

Hejsa....

Jeg kan se der igen er store problemer med at forstå hvordan Møllen fungerer, hvordan produktions tiden beregnes samt den lille detalje at man kan betale med MG for færdiggørelsen af produktionen, sådan at man ikke behøver vente på den oprindelige tid udløber. Jeg beklager meget at det desværre endnu ikke er lykkedes mig, at finde en som kan hjælpe med, at opsætte en ligning der kan give den gennemsigtighed og forståelse for udregning af produktions tiden i Møllen, som det fuldstændig står mig klart, at der er et kæmpe behov for.

Som MOD-Ara allerede har forklaret, har der været en del problemer med Top 1000 listen, idet de test konti vi i BP har benyttet til test af eventet inden det gik online, desværre ved en yderst beklagelig fejl er kommet med online, men som allerede nævnt af MOD-Ara så tæller ingen test konti eller for den sags skyld MODs konti med i Top1000, det er helt almindeligt at hverken moderatorer eller BP ansatte kan deltage i Top1000, lige som det er almen praksis ved den type event med store belønninger, at samtlige Top1000 vindere bliver tjekket manuelt før de udråbes til faktiske vindere, dette gøres netop fordi vi ønsker retfærdighed og for at undgå/stoppe eventuelle bot brugere, jeg kan derfor garantere alle Farmerama spillere verden over, at uanset denne kedelige fejl som skete i dag, så vil det gå 100% retfærdigt til når Top1000 listen på eventets sidste dag offentliggøres med de heldige/slidsomme spillere, i fuld lighed med de tidligere år, hvor lign. Top lister har været et element af et event.

Generelt gør vi i BP et meget stort stykke arbejde for at holde spillet fri for snyd, at der sker fejl er beklageligt, men desværre nok uundgåeligt da vi kun er mennesker, men når en given fejl opdages, så sættes alle kræfter ind for at rette og udbedre den, så hurtigt som overhoved muligt. Så undlad venligst at antyde andet.

Der kan gives feedback på eventet som sædvanlig og man er meget velkommen til at debattere eventet, men at fremkomme med beskyldninger eller antydninger om snyd, animerer alene til en ballade som på ingen måde er retfærdig, så har man anker eller klager af nogen art, så vær venlig at kontakte support, som selvfølgelig vil undersøge sagen og som vil gribe til handling, såfremt der er et problem. Eventuelle fejlmeldinger rapporteres i sektionen for tekniske problemer som altid.

Er der dele af eventet man ikke forstår og som FAQ ikke giver tilstrækkelig forklaring på, så er man selvfølgelig også meget velkommen til at spørge og vores moderatorer vil som altid stå på pinde for at være behjælpelig.

Fortsat rigtig godt event til alle og pøj pøj med Top1000

Mvh
    Pindgris

Tuppehøne synes godt om dette.
  2. vandijk1955

vandijk1955 Forum kontrollør

Som svar til overstående indlæg. så beklager jeg, ikke at tage betaling med MG, i møllen med i beregningen.
    Bruger aldrig den funktion, så måske derfor jeg glemte muligheden.
    Mvh.

3. vandijk1955

Info om gevinst ved aflevering af legetøj, har vundet en høsthjælperkupon på 48 tim, og den figurerer ikke på listen.

4. MOD-Shaman

MOD-Shaman Guest

Den er hermed rettet - 24 timer skulle være 48 timer
    Der må have været en sommer sættenisse på spil

5. lonemalone

lonemalone Forum-lærling

den eneste fejl ved det her event er jo nok engang at man vælger at ligge ranken som anden præmie ? .
    så kan man jo endnu engang stå med en ubrugelig ranke hvis man ikke bliver færdig .

natkat1 synes godt om dette.
  6. ofeia

ofeia Forum halvgud

Der er da masser af tid tilbage og du kan da sagtens nå at fuldføre eventet.
    Jeg har da indleveret 58 indtil nu, det er lidt over halvdelen af det der skal indleveres
    Så jeg vil da sige at næsten alle kan fuldføre eventet, dem der ikke kan fuldfører eventet, de må bruge store marker, og det er jo nok det eneste man ikke skal i dette event.

7. johnhan

johnhan Forum analytiker

Der nok nogle der ikke spiller så meget, de kan jo sagtens stå med en ubrugelig ranke. Men uanset hvad, hvad er argumentet for IKKE at altid placerer ranken som sidste gevinst?

8. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Jeg blev oppe efter midnat og skulle nu have høstet 3 gang siden__ men kunne ikke logge ind, hverken imorges, eller i formiddags. Mener ellers jeg havde en god chance for at komme med i top1000, men nu er jeg i tvivl om jeg skal sjofle flere af mine grønne dråber væk.?

9. ofeia

ofeia Forum halvgud

Nu er det her ikke en ide tråd, men en tråd til eventet, den ide kan lægges ind i ideer, og så må den blive taget derfra.

10. ofeia

ofeia Forum halvgud

Eventet er jo næsten lige startet og så du må gøre op med dig selv om du vil sjofle dine grønne dråber eller gemme dem, jeg går ikke selv efter top1000 præmien er ikke go´nok til at jeg vil gå efter den.
    Pøj pøj hvis du satser på top1000.

11. johnhan

johnhan Forum analytiker

Altså, du havde ingen argument ;)

12. tjocker

tjocker Forum general

Jeg kan godt forstå lonemalone, hvorfor lægge ranken som anden gevinst. Hvorfor ikke giv alle items først og så ranken når du har lavet de 100 katte..
    Bondeknold70, er da også rigtig uheldig med ikke at kan logge på - når man nu bruger grøn supergødning. Håber du kommer med i top 1000 alligevel - held og lykke.
    Og hvis man af den ene eller anden grund ikke kan logge på - så giver lonemalones indlæg god mening, så det spørgsmål har da sin ret.

natkat1 synes godt om dette.
  13. bondeknold70

bondeknold70 Padavan

Jo tak, fortsætter. Jeg har 3½ tusinde grønne dråber mm., det er bare lidt op ad bakke hvis jeg ikke kan logge ind i spillet =/ Håber det ikke sker igen.

ofeia synes godt om dette.
  14. Skovslund23

Skovslund23 Forum prof

Nej dette er ikke en idé tråd, men det er en tråd til feedback og det som lonemalone skriver er jo lige præsis feedback :music:.

Og jeg vil give lonemalone helt ret i denne type event, vil jeg også helst have ranken som den sidste..

Men jeg er helt sikker på at BP også lidt vælger at ligge ranken så tidligt fordi så er der flere som vil kæmpe for at blive helt færdig med den, og måske bruge lidt penge eller MG på det.

Men udover det synens jeg godt om denne type event:D

tjocker, LeneMor, lonemalone og 2 andre syntes godt om.
  15. ofeia

ofeia Forum halvgud

Det har jeg ikke sagt noget om, men det er et emneskift og det må vi ikke i denne tråd, som skrevet før, læg det op som en ide, og skal jeg nok kommentere på det.
    Det er selvfølgelig lovligt at kommentere det i tråden, men det er ikke lovligt at komme med forslag til hvor ranken skal ligge, og hvem siger i øvrigt jeg er uenig i det ;)

16. ofeia

ofeia Forum halvgud

WOW med 3½ tusinde grønne dråber så har du da en kanon chance for at nå top 1000.
    Pøj pøj herfra.

bondeknold70 synes godt om dette.
  17. ofeia

ofeia Forum halvgud

Må jeg foreslå dig at skifte til en anden browser, hvis du da ikke allerede har gjort det, det kan nogen gange godt hjælpe på problemet.

bondeknold70 synes godt om dette.
  18. natkat1

natkat1 Junior ekspert

Synes faktisk, at 110 event-afgrøder til 1 stk legetøj er lige i overkanten! De andre gange, vi har haft denne type event, mener jeg da, at mængde pr. stk. har været noget lavere! o_O

Oplever desuden ofte, at killingerne blokerer nogle felter - op til 3 stk. - indtil de er helt fremme på spillefladen; først derefter frigives felterne! Samme problem opstod også tidligere, ved de andre events af denne type!

benadk synes godt om dette.
  19. vandijk1955

Du kan jo slå killingerne fra, når du ikke skal aflevere legetøj, nederst i venstre hjørne, bare fjern fluebenet

Letmatrosen synes godt om dette.
  20. natkat1

natkat1 Junior ekspert

Du har da selvfølgelig ret, vandijk1955! Det var det da lykkedes mig at glemme alt om, så tak for det! :oops:

Trådstatus:
Ikke åben for yderligere svar.